Sabtu, 21 Mei 2011

DIMANA SAMSENG KETOT DAN AMK MENGKARUNGNYA MELARIKAN DIRI??

ketot bodoh
Nampaknya Angkatan Muda Keadilan patut menukarkan nama mereka kepada Aku Memang Keldaipondan (AMK) kerana sebelum ini mereka begitu teruja untuk mengadakan demonstrasi haram terhadap akhbar Utusan Malaysia.

Aku Memang Keldaipondan (AMK) memang keldai yang hanya berani menunjukkan betapa homoseksualnya mereka terhadap orang-orang yang lebih lemah iaitu wanita, kanak-kanak dan warga emas.

Oleh kerana kekecohan yang bakal dilakukan oleh golongan homo itu, maka pihak polis terpaksa bersusah-payah pula menghantar sekumpulan anggota polis untuk mengawal di hadapan ibu pejabat Utusan Melayu (M) Bhd. di Jalan Chan Sow Lin sejak pukul 10 pagi lagi.

Tindakan itu bagi mengelakkan sebarang insiden tidak diingini berlaku memandangkan Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) juga turut merancang untuk berkumpul bagi mempertahankan Utusan Malaysia jika diserang oleh para penyokong pembangang tersebut.

Dalam tengahari tadi, seramai 50 ahli Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) berhimpun di hadapan pejabat Utusan Melayu (M) Bhd. di Jalan Chan Sow Lin, Sungai Besi bagi menyerahkan memorandum sokongan terhadap akhbar Utusan Malaysia.

Demo yang diwar-warkan oleh pengecut yang bacul, Aku Memang Keldaipondan (AMK) telah dibatalkan di saat-saat akhir, sekaligus mereka tidak akan berani berhadapan dengan lelaki sebenar tetapi hanya berani terhadap insan yang lebih lemah dari pondan. Sumber Mc rujuk kat sini

Kemanakah cicak mengkarung AMK belaan Anwar yang diketuai oleh Sam ketot si samseng kencing manis tu melarikan diri?

Lari sembunyi bawah ketiak Anwar kah? he he he..

McTheory:
Dah agak dah.. mesti takut punyalah..

Tiada ulasan: