Jumaat, 6 Mei 2011

WAN AZIZAH DAN ANWAR BAKAL BERPISAH?? Kisah Nurul Izzah


Beberapa orang teman AMK sudahpun bertemu dengan Naib Presiden PKR, Nurul Izzah di sebuah tempat di Bangsar Village baru-baru ini. Pertemuan ini adalah pertemuan biasa, kaedah Izzah dalam memastikan dia tidak terlepas pandang kepada kawan-kawan lama yang selalu menyokongnya di Lembah Pantai. Rakan-rakan AMK inilah yang setia bersama Izzah dalam hujan dan panas. Dalam susah dan senang. Dalam suasana tenang atau gawat.

Kepada ramai rakan-rakan PKR yang masih muda; PKR bukan lagi soal Anwar dan Kak Wan sahaja. Mereka mahu Izzah diberikan peranan yang lebih besar dan mampu menjadi ‘torch-bearer’ kepada perjuangan PKR. Izzah banyak berterima kasih – dan menganggap rakan-rakan sukarelawan PKR Lembah Pantai inilah yang menjadi sumber kekuatannya dalam parti. Memang kumpulan ini tidak memegang jawatan dalam parti. Mereka lebih mudah memainkan peranan sebagai pembantu luar.

Dalam pertemuan kecil itu, seorang rakan lama Izzah menanyakan soalan yang agak sensitif. Apakah Izzah tidak risau dengan tersebarnya video seks pada ketika ini? Izzah mengakui dia risau. Izzah lebih risau bahawa ‘rakaman’ tersebut akan merosakkan hubungan ayah dan ibunya. Izzah tidak pernah pun mengatakan insiden tersebut adalah suatu FITNAH JAHAT, KONSPIRASI UMNO dan sebagainya. Izzah selalu refer kepada video tersebut sebagai ‘rakaman’. Tak tahu kenapa. Malahan, Izzah selalu mengingatkan kawan-kawan bahawa sebagai manusia biasa – kita biasa sahaja melakukan kesilapan. Kita lemah. Kita selalu terpesong dengan dosa dan noda. Kawan-kawan terpaku dengan kenyataan Izzah. Apa maksud TERSIRAT Izzah?

Nak tahu kenapa? klik SINI

McTheory:
he he he.. suspen.. ke? 

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

interesting article... behind a man, there is a woman... to break the man, we must break the woman... but anwar is a sex animal, what does that make the wife? another animal? a cow mayb... so izzit right we say that "behind every bull, there is a cow"?