Rabu, 1 Jun 2011

PANAS!! AHLI UMNO MASUK DAP!!

BUKAN AHLI UMNO MASUK DAP, AHLI DAP MASUK UMNO.. 



Lagi bekas penjilat Dap keluar Parti dan menyertai UMNO. he he.. Kan Mc dah bertahu, mesti ada UMNO masuk Dap. Saja bagi kalih sikit. Tu pun tak faham ka? Bila dah kena pulau dengan kepimpinan Dap, barulah puak ni cari UMNO nak mengadu. Aduhhaii.. baca apa kata diaorang.

“Kalau bukan kita yang nak tolong bangsa kita sendiri, siapa yang akan datang menghulur bantuan. Kami juga ibarat `melukut di tepi gantang’ bila bersama-sama DAP walaupun pada awal penubuhan DAP Cawangan Lembah Kinrara, Puchong dua tahun yang lepas.

Kami ini diibaratkan sebagai `anak emas’, apa sahaja yang permintaan kami, kononnya akan ditunaikan oleh DAP khususnya ADUN Kinrara yang kini merupakan Pengerusi DAP Selangor, Teresa Kok,” ujar bekas Pengerusi DAP Lembah Kinrara, Harun Abdul Wahab, 58. Maklumat ni Mc ambil kat sini

Sehubungan itu, Harun bersama kumpulan pertama terdiri daripada 64 orang bekas ahli DAP Lembah Kinrara, Cawangan DAP Melayu di Selangor menyerahkan borang permohonan menyertai UMNO kepada Ketua Penerangan UMNO, Datuk Ahmad Maslan petang tadi.

Bagus laa.. rupanya masih ingat darah Melayu yang mengalir kat dalam tu badan ye. Ingat dah lupa dah kata diri tu Melayu.

Kat Penang pun ramai anjing Dap Melayu yang dah sedar diri, nak baca klik sini.






Akhirnya Alhamdullilah.. mereka ini kembali kepangkal jalan, itu pun setelah menyedari bahwa diri mereka sedang dipergunakan untuk memperbodohkan melayu Islam yang lainnya.

Bila Dap dah puas gunakan mereka ini, lalu mereka dibuang ketepi. Biasala dasar komunis, mana ada betul-betul nak tolong Melayu.

P/s: anjing yang masih terikat, bila lagi nak sedar?

McTheory:
Mana ada Dap nak tolong melayu.. takdak la..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau dah anjing tu, anjing jugak la.. Mesti mau makan tahi juga nanti.

Larc

Tanpa Nama berkata...

Anjing ameno lagi. Dasat, dok salak sana-sini, dok buat dosa saja.

Tanpa Nama berkata...

Awaaattt lambat sedaqqqq sangat..nooo kalau dulu lagi kan baguihhh.....kami muda2 dah tau dah dap tu muhoinggg nooo