Selasa, 19 Julai 2011

PALING PANAS!!! NOTE RM1000 BERJUMLAH 10 BILLION HILANG!


wow..memang kotor betul laa..Ini yang dikatakan oleh YB N Gobalakrishnan dalam twitternya mengenai kehilangan note RM1000 bernilai 10billion serial no zw000000001 sehingga zw100000000 ke luar negara


macamana jumlah wang yang besar dapat dipindahkan keluar negara tanpa pengetahuan pihak berkuasa?
kenapa tuduhan yang dibuat oleh YB Gobalakrishnan kepada anwar tetapi tiada tindakkan di ambil oleh anwar ibrahim sehingga kini masih menjadi tanda tanya..


apakah akan ada lagi pengbongkaran akan di buat lepas ini oleh YB Gobalakrishnan jika anwar mengambil tindakkan kepada beliau??


makin ramai rakan rakan seperjuangan anwar yang meninggalkannya membongkar segala rahsia anwar untuk rakyat..mereka sudah sedar sekarang yang perjuangan PR hanya untuk Anwar menjadi PM bukan untuk kepentingan rakyat..


PMK: banyak kot duit tu..10 keturunan boleh hidup senang lenang.

4 ulasan:

Kelopak Salak berkata...

Saman la kalau berani

Cencaluk berkata...

Kalau tak silap aku Note 500 dan 1000 dan dibekukan penggunaannya itule yang menyebabkan NUAQ meroyan kerana kebanyakan NOTE dah tak laku kalau ada pun tak ada nilai lagi kalau nak tukar kena tukar di BANK NEGARA sanggupke dia tukar NOTE 1000 dan 500 di BANK NEGARA malaysia mau terkantoi dan pecah rahsia.

Disebabkan duit dah tak ada value NUAQ terpaksa le menjadi hamba abdi Yahudi dan US jadi gunting dalam lipatan dan menusnahkan MALAYSIA Dari dalam dengan bantuan kewangan YAHUDI

Tanpa Nama berkata...

Benarkah pembekuan wang Note 500 dan 1000 telah di lakukan oleh TDM?
Sebaik saja an_war di pecat dari kabinet?
Sekira nya benar...tabek spring
kapada TDM....tindakan yang sangat bijak.
Sebab itu mati2 nak jadi PM ..jadi
boleh pusing balik (menjadikan Note-500/1000 itu laku kembali).

Tanpa Nama berkata...

Apa lu mau bising2. buat la repot kalau betul.. Siapa berani tangkap ANWAR? cakap mai? Semua kecut perut dgn Anwar.. baru hangpa tau siapa Anwar!