Jumaat, 29 Julai 2011

PANAS!! INSIDEN LUAR STADIUM YANG MENGOTORI PERLAWANAN SEMALAM

                                                                        muka depan
                                                                      bahagian dalam


Semalam jam 4 petang pmk sampai di stadium Bukit Jalil, pmk ternampak seorang pemuda sedang meletakkan risalah ini di cermin kenderaan..Pada awalnya tak perasan sangat lah dengan risalah ni.tapi bila ada seorang pak cik dalam lingkungan 40an berserban memberi risalah ini di atas jambatan dekat dengan stesen LRT baru teringat yang puak puak lembu pakatan haramjadah ni nak timbulkan huru hara kat stadium malam ni..sebab kebanyakan penyokong bola sepak memakai baju kuning..munkin dengan cara ini mereka rasa dah selamat serta tidak dapat di hidu oleh pihak polis..

kalau di baca betul2 risalah itu seolah olah pihak kerajaan atau NGO2 yang menyokong kerajaan yang buat..pihak kerajaan atau NGO2 rasanya tidak akan mengedarkan risalah2 sebegini..mereka tahu rakyat boleh nilai sendiri keatas kejadian 9 JULAI 2011 baru baru ini..

Kenapa tidak di sertakan sekali nama nama pertubuhan yang terlibat? risalah ini diterbitkan oleh GEN PRIMA. kalo lihat kepada warna dan tulisan itu ianya merujuk kepada MEDIA PRIMA (TV3)..Mereka juga mengunakan logo FAM seolah olah FAM terlibat dalam hal ini.


Saya harap FAM,NGO serta orang awan membuat laporan polis terhadap pihak yang tidak bertanggung jawap ini..tangkap siapa dalang disebalik risalah ini..


PMK: Tak dak orang lain punya kerja..lembu PKR dan PAS ja.

1 ulasan:

drrita berkata...

wah..ade juga org yang anti-bersih yang cuba ambil kesempatan..tindakan bijak dan tentunya menguntungkan BN...!