Jumaat, 19 Ogos 2011

PENYEBARAN AJARAN KRISTIAN MAKIN MENJADI JADI

Dalam tahun ini sahaja beberapa isu penyebaran ajaran kristian makin membimbangkan seolah olah mahu mencabar Agama Islam sebagai Agama rasmi negara.

Segala pendedahan yang dibuat amat membimbangkan,sehingga ada yang mahu menjadikan kristian sebagai agama rasmi kerajaan di pulau pinang baru baru ini,isu penyebaran kitab injil berbahasa melayu kononnya penganut kristian tidak fasih berbahasa inggeris,adakah mereka fasih berbahasa melayu?

Isu pemeriksaan keatas sebuah gereja (dumc) di Damansara Utama oleh JAIS baru baru ini berjaya membongkar kehadiran 12 umat Islam dalam majlis tersebut..pekara ini sangat membimbangkan.mereka yang hadir masih muda,dan perlu di bimbing.
Persoalannya Kenapa penganjur begitu berani mengedarkan kuiz mengenai agama Islam kepada hadirin dengan soalan soalan yang meragukan mengenai maksud Islam,maksud muslim,maksud Quran,rukun Islam,dan 6pekara iman muslim.dan kertas kertas kuiz tersebut ditemui dalam tong sampah setelah dikoyakkan.Tenyata sekali agenda mereka hanyalah mahu memurtadkan umat Islam dengan cara terperinci..semalam satu lagi pendedahan dibuat di sebuah sekolah kebangsaan dekat Jalan Kuchai Lama.murid murid sekolah rendah di beri pendedahan dan menerapkan ajaran kristian seperti lagu memuji kebesaran Nabi Isa sambil menunjukkan isyarat salib pada tangan serta kisah kisah Nabi Isa disalib.mereka sekarang di lihat langsung tidak menghormati agama Islam.

Ternyata mereka mahu memerangi umat Islam dengan penyebaran ajaran kristian secara halus agar cita cita tersirat mereka tercapai.

Kami sebagai umat Islam tidak pernah menganggu langsung agama lain di negara ini.dan kami juga saling menghormati agama lain.jangan sampai pekara ini makin teruk dan kami bersedia BERPERANG DENGAN ANDA.sebelum perkara ini menjadi lebih teruk pihak berkuasa tolong pantau segera keadaan ini..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

DAP ADALAH DALANG YANG SEBENARNYA .. MEREKA MENYERAPKAN KRISTIAN SECARA HALUS KESEMUA INI ADALAH PETUNJUK DARI ALLAH SELEPAS SOLAT HAJAT BERAMAI2 TEMPOH HARI LEPAS SATU-SATU KEBENARAN DITUNJUKAN PADA UMAT ISLAM YANG BERPECAH DAN INI ADALAH IKHTIBAR UNTUK KITA BERSATU.. HINDARKAN DARI KAPIR LAKNAT WALAU BAIK PUN MEREKA TETAP MEREKA KAFIR YANG AKAN MENGHANCURKAN UMAT ISLAM DIMALAYSIA NI.. RENUNG2KANLAH........SALAM