Ahad, 18 September 2011

PANAS! Video Lakonan Anwar paling popular di Dunia!!


Rakaman yang mana dirakam oleh CCTV berwarna dan ianya jelas muka Anwar Ibrahim. Waktu rakaman itu juga selari dengan apa yang dilakukan oleh Dato Seri Anwar Ibrahim bersama pelacur China tersebut.

Malah waktu yang dicatatkan dalam video Seks tersebut adalah seiringan dengan rakaman CCTV yang menunjukkan Anwar Ibrahim masuk kedalam Lif dan kemudian keluar dari Lif. Malah sebelum ini juga kita semua telah didedahkan dengan kehilangan Dato Seri Anwar Ibrahim dalam Twiiter dan Facebook waktu hubungan Seks tersebut berjalan.



Video dan gambar ini Mc ambil dari blog Papa Gomo Otai blogger..

Mc lambat sikit nak siar video Anwar ni sebab nak tengok respon dari beruk-beruk Pakatan dulu. Adakah mereka mesti nak pertikaikan lagi kewujudan video ini.

Sememangnya mereka tak pernah percaya, walaupun Anwar melakukan seks didepan mereka. Mereka tetap akan kata itu bukan Anwar nak mencari sebab menafikan segalanya. Manusia memang mudah mencari lobang untuk melarikan diri dari kesalahan, sebab itu la wujudnya peguam pembela, yang salah jadi benar, yang benar jadi salah.

Mc nak kumpulkan hujah mereka, dan Insyallah kita akan lawan balik.

McTheory:
Kebenaran pasti akan menang!!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BABI anak Ibrahim takut nak saman PapaGomo ke???

Kah kah kah kah kah.... BABI pemimpin tak ade teloq!!!!

Tanpa Nama berkata...

BABI anak Ibrahim takut nak saman PapaGomo ke???

Kah kah kah kah kah.... BABI pemimpin tak ade teloq!!!!

Tanpa Nama berkata...

susah berhujah dgn puak2 pakatan bodoh tu bro..
tapi takpe, pembaca2 blog macam kami boleh menilai..