Khamis, 27 Oktober 2011

PANAS!! Pas Ada Pusat Latihan Latih Penganas??


Nak kata terkejut sangat tu tak la, sebab Mc tahu memang puak Pas ni yang terlebih ektrim sebab selalu kena racun otaknya tu sudah wujud. Kes Al-Maunah dulu pun, dikatakan ada terbabit dengan Pas. Pas ni memang mengajar ahlinya menjadi sesat. Teruk benor dah ni.

2 ulasan:

Nok berkata...

k,jaan memang dah tahu tindak tanduk subersif puak2 pas ni...sbb anak Pork Nik pernah di simpan di kemunting kerana di syaki terlibat dalam aktibiti membuat bom...siap dgn buktinyab sekali....

ini lah puak2 yg di agong2kan oleh rakyat K,tan...sembahyang tonggang tonggek...serban mcm roti kirai ,tapi nak jadi pengkhianat negara.....rakyat ...sendiri mau ingatlah.....

C L J berkata...

Pernah tak dengar mengenai pondok Jabi di Terengganu yang mereka beri nama Matlain Badrin. Masa Pas perintah Terengganu ia menjadi pertelingkahan perebutan antara puak puak dalam Pas. Maka rahsia rahsia pun membocorlah.

Dibelakang Matlain Badrin itu ada hutan yang bersambung dengan hutan simpan. Disitulah mereka selalu buat latihan perang termasuk latihan mengguna senjata. Seorang bekas tentera yang mereka panggil Abang Aziz adalah penasihat dan jurulatih.

Abang Aziz ini dikhabarkan sebagai tidak pernah percaya dengan proses mengambil alih kuasa itu melalui proses demokrasi. Maka banyaklah cerita cerita berkaitan kepercayaan itu yang terkeluar pada ketika itu.