Rabu, 9 November 2011

HOT!! Here Girl Sex For Free!!

parti seks bebas

Saja letak topik bahasa Inggeris, nak bagi hot sikit. Dah dorang ni sokong sangat seks bebas. Maknanya betina-betina yang sokong ni semuanya tak kisah la kalau nak seks dengan siapa pun ye? Asal pakai kondom saja dah boleh seks la.

Lepas tu, mereka ini juga tak kisah samaada lelaki atau perempuan yang nak mereka 'seks' tu. Itulah di panggil kebebasan bernafsu. Mereka mahu orang yang bebas bernafsu ni bebas memilih cara hidup dan pasangan masing2 untuk menjalinkan hubungan seks.

Bercinta sesama betina pun takpa, bercinta sesama lelaki pun orait.

Inilah yang mereka perjuangkan.

Kalau benda ni berjaya dan mendapat sambutan. Mereka akan perjuangkan pula hak asasi puak2 laknattulah ni untuk mendirikan rumah tangga pula. Kerajaan kena mengubal undang2 untuk pasangan songsang berkahwin. Maknanya, pasangan berkahwin tidak lagi terdiri dari lelaki dan perempuan. Mungkin sama2 lelaki, atau sama2 perempuan.

Oleh itu kerajaan jangan bagi peluang langsung untuk golongan seperti ini bertapak di Malaysia. Memang negara kita wujud mereka-mereka ini, namun masih di tahap normal. Bila ada pihak yang mahu menyokong dan mengalakkan golongan ni. Pastinya golongan seperti ini akan bertambah dan semakin bertambah.

Kerajaan juga diminta tidak mengabaikan golongan songsang, seperti mereka. Namun tindakan kerajaan harus membimbing mereka kearah jalan yang benar. Bukannya dengan mengalakan mereka berparti dan merosakkan lagi diri.

Sepatutnya kalau penganjur mempunyai niat yang baik untuk membela golongan ini. Penganjur perlu membuat majlis untuk membaiki kembali mereka yang rosak supaya kembali kepada asal. Bukannya dengan memberi sokongan kepada yang rosak, supaya bertambah rosak.

Sayangkan anak, tangan-tangankan. Kalau tak tangankan, nanti besar jadi makin melampau.



Kepada Ambiga, Marina dan penganjur seksualiti Merdeka, apakah anda tidak kisah untuk melakukan hubungan seks dengan sesiapa saja, lelaki atau perempuan? Hanya dengan memakai kondom?


McTheory:
Orang gila pun tahu malu la woi...

4 ulasan:

TENGGARA is SOUTHEAST berkata...

Patut Ambiga dan Marina yang ditangan-tangankan!

Tanpa Nama berkata...

bodoh betul marina ni??? anak bekas PM ni kebaratan sangat...jgn dok malaysialah jika nak campur aduk bab agama .pergi pindok dululah belajar agama dn jgn dok ikut ambiga kafir tu

Tanpa Nama berkata...

alahai Marina , napalah kau jadi macam ni ??

mak bapak kau masih hidup , kau dah buat mereka mcm dalam neraka , sanggup kau malukan mak bapak kau marina ?

alahai marina ...sudah2la menyesatkan diri sendiri , kalau kau dah sesat janganlah pula kau bawa sesat manusia yg lain , tak tertanggung dosa kau marina !!

masalodeh berkata...

Muka Marina dengan Ambiga seiras...
fahaman dah sama..
Yang lainnya fikir-fikirlah sendiri...
MasyaAllah.......