Sabtu, 26 November 2011

PANAS!! PAS SOKONG KUMPULAN HARAM MURTAD LAGI!!



Pas kalau bab yang mendatangkan keuntungan politik, awal-awal lagi dorang umum nak sokong. Kalau yang takdak keuntungan politik dan hanya untuk menyatukan umat, mentah-mentah Pas tolak. Itulah Pas, parti cap Islam dan mengunakan hudud sebagai barang dagangannya.

Dulu himpunan sejuta Umat Islam, Pas tolak mentah2. Bila ada golongan haram murtad yang nak anjurkan Bersih 3.0. Puak Islam jual beli ni, siap buat sidang media untuk menyatakan sokongan dan sertai.

Apa perjuangan Pas sebenarnya? Islam atau politik.


Memang benarlah Pas ni hanya 'menjual' Islam untuk tagih sokongan. Bahasa yang lebih tepat ialah, Pas 'melacurkan' Islam untuk kepentingan politiknya.

Kalau benar ia pejuang Islam, mereka takkan sokong kumpulan haram murtad macam Bersih 3.0. Ini tidak, kerja baik dia tolak, kerja haram dia sambut. Itu ajaran Islam ka?


McTheory:
Pas dibawah Sabu Komunis ni memang pelik..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

itulah PAS KALAU ADA ISU AGAMA ISLAM DEPA TOLAK MENTAH2 DAN BAGI BERBAGAI ALASAN. AGAMA APA YG PUAK PAS ANUTI SELAMA INI. KALAU AGAMA ISLAM KENAPA TOLAH PERHIMPUNAN SEJUTA UMAT DAN KENAPA PULA NAK SOKONG BERSHIT 3 TU, PADAHAL BETINA HINDU TU SEMUA ORANG KENAL DIA. TAK TAHU LA PUAK2 NI. MEMANG PUAK NI NAK HANCURKAN ISLAM DI MUKA BUMI MALAYSIA NI. KITA AKAN TENTANG HABIS-HABISAN SEHINGGA KETITISAN DARAH TERAKHIR..... ALLAHUAKBAR........