Rabu, 9 November 2011

PANAS!! Skandal Rafizi Berkongsi HOBI Bersama dengan Anwar!!

gambar kenangan semasa di London..

Apa anwar buat dengan rafizi di london, ia masih lagi jadi tanda tanya bagi sesetengah ahli pkr yang mengetahui cerita itu, dikhabarkan anwar bergegas ke london bila mendapat panggilan telefon dari rafizi, ia berlaku sekitar tahun 95-96, haa... part ni yang saspend nie.

Semua sudah sedia maklum, perkenalan anwar dan rafizi berputik sejak rafizi masih lagi bersekolah di MCKK, kalau korang tengok gambar diatas, itulah saat perkenalan anwar dengan rafizi, ceritanya lebih kurang sama dan tak lari jauh macam mana anwar mula mengenali azmin ali.

Macam aku kata tadi la, anwar sanggup bergegas ke london apa bila mendapat panggilan dari rafizi, padahal ketika itu anwar memegang jawatan timbalan perdana menteri, mesti ada sesuatu yang teramat istimewa pada rafizi sehinggakan anwar sanggup terbang ke london meninggalkan segala tugas dia sebagai timbalan perdana menteri.

Cerita yang di simpan selama 16 tahun akan terbongkar tidak lama lagi, aku cukup yakin dan pasti, sekiranya cerita ini terbongkar, maka hancur berderailah pkr, silap haribulan, pas akan keluar dari pakatan haram. - DET

patut makin lebar si jambu ni..

Cinta dua jantan berputik di London. Ewahhh.. macam nostalgia zaman silam la pulak ye. Kiranya sebelum Azmin dan Saiful, si Rafizi ni dulu yang selalu berkongsi 'HOBI' dengan Anwar ye. he he he..


McTheory:
Patutla selepas belajar terus masuk PKR, duduk jawatan tinggi pulak tu.. ada udang disebalik mee..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ISH...BIAR BETUL..NGERI KALAU AKU BAYANGKAN...