Isnin, 19 Disember 2011

VIDEO EKSKLUSIF!! CERAMAH PANAS YB ZUL NOORDIN DI ALOR SETAR!!

Seperti yang dijanjikan, Mc mengupload video ceramah Zul Noordin di Alor Setar.







Walaupun ketika rakaman mempunyai masalah teknikal, namun usaha bagi tidak menghampakan pembaca blog nampaknya berhasil juga.


McTheory:
Panas memang panas..

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MasyaAllah YB Zul ceramah pun hangpa ambik dengaq no. Pesuruhanjahat UMNO baru tu. Nak wat camana ye..itu je yg ada dan itu sj lagi yg tinggal sanggup pakai kopiah bukan hitam, tak pasai2 dapat datok plak tu. Mcm Naina dpt DS. Apa barang taraf bro.

Aliffnajmi berkata...

anon 11:55
Mencemuh shj yg anda tahu.
Cubalah keluar dari tempurung tu sekejab.
Taknak dengar apa yg Zul ckp pun takper, tp sekurang2nya cuba jwb 2 soalan ni:
1) Knp 9 org peguman Anwar masa kes sodom1 taknak terlibat lg dlm kes sodom2?
2) Knp rakan2 baik anwar yg kenal anwar sejak zaman Kolej dan ramai kwn2 lama yg terlibat dlm reformasi tak mahu lg bersama anwar?

Tanpa Nama berkata...

anon 11.55

Adakah kita mahu seorang PM Malaysia kaki bontot? Apa jawapan yang akan kita berikan kepada anak kita apabila bertanya betulkah PM Malaysia kaki bontot? Tiada seorang pun anak Melayu yang layak hinggakan kita mahu melantik PM Malaysia kaki bontot!!! Apakah ciri-ciri menjadi PM Malaysia ialah kaki bontot? PAS sanggup menyokong bakal PM Malaysia seorang kaki bontot semata ingin kuasa politik dan membenarkan kaki bontot duduk semeja dengan ulamak-ulamak PAS. Keadaan ini amat menyedikan

Tanpa Nama berkata...

YB Zul kata orang melayu patut sokong PERKASA kerana ahlinya dah mencapai 1200 dan yang nak masuk jadi ahli pun banyak lagi. Perlu diingatkan bahawa hari ini teraju kerajaan adalah di tangan UMNO (orang melayu) kenapa tidak kita masuk saja kedalamnya untuk memperbaiki apa jua kekurangan,kecacatan yang ada supaya kita akan menjadi lebih kuat. Lagi pun PERKASA bukan daftar dengan SPR sebagai parti politik? Sementara kuasa Melayu masih ada tak payahlah kita nak cari alternetif lain yang belum menentu.

Kalau Melayu bersatu pasti orang lain sukar untuk mengugat kita.

warga sebelum merdeka

Tanpa Nama berkata...

YB Zul ni pon satu dah terantuk baru tegadah. Dulu sokong Anuar ke hulu ke hilir, kenapa?

Warga Sebelum Merdeka