Rabu, 11 Januari 2012

LAA EHH!! Cerita BodyGuard Wan Azizah Paling Gila Khinzir!!



Cerita donggeng alaf baru ciptaan Anwar untuk pra 901. Bodyguard Wan Azizah kena cucuk semasa salam dengan orang ramai. Pehh.. Bodyguard pun popular ke? Kalau salam dengan Wan Azizah tu ok la, boleh dipercayai lagi. Ni bodyguard Wan Azizah pun ada orang nak salam ke? popular sangat ka si Fayyadh ni?

Cerita sebenarnya macam ni, Anwar saja 'buat' cerita ni untuk bangkitkan kemarahan rakyat dan penyokongnya yang dah suam-suam kuku ni.

Bila penyokong dan rakyat marah, mereka akan teruja untuk dengar ceramah PKR dan mengikuti semula kes mahkamah Anwar. Kiranya cerita Fayyadh ni mukadimah untuk tarik sokongan semula.

Tambahan pula di selangi dengan pembohongan blogger-blogger haram macam kat bawah ni, bertambah panas la cerita donggeng ni.


Kalau nak suntik racun, kena pakai jarum suntikan. Bukannya mudah nak cucuk dan tekan. Kalau main cucuk kat lengan ke boleh lagi percaya. Ni salam sambil suntik racun. Mc ingat James Bond pun sukar nak buat benda macam tu.

Bila semua dah selesai, Anwar pun dah bebas. Si Fayyadh ni terus melarikan diri dari Hospital. Biasa la takut kantoi berlakon.

Taktik busuk nak bakar kemarahan penyokong ni, memang taktik lama Anwar. Sebelum sesuatu peristiwa berlaku, Anwar akan plan untuk 'bakar semangat' puak reformasi yang dah lama lemau. Benda-benda donggeng macam ni yang dia akan buat.


Sebab tu orang kata, kalau seseorang tu berkaitan dengan Anwar. Jika ada apa-apa yang berlaku terhadapnya. Jangan percaya lagi, kaji dulu. Kadang-kadang itu semua satu permainan politik dari Anwar. Manusia bernama Anwar ni, 1000 perkataan dia cakap, 1001 tak boleh pakai.

Contoh paling mudah, dulu dia maki-maki UMNO/BN kata konspirasi liwat 2.0 tu plan nak penjarakannya, kiranya mahkamah pun berkonspirasi sekali. Akhirnya.. dia bebas.. apakah kebebasan Anwar ni pun konspirasi UMNO/BN jugak?

Nampak tak penipuan yang jelas si peliwat tua ni buat?

Dah tua nak mampus pun dok menipu orang tak sudah-sudah.

Mc pun nak maki jugak la..


Awat la UMNO/BN ni bodoh nak mampuih BERKONSPIRASI dengan MAHKAMAH untuk BEBASkan Anwar?

he he.. faham tak perli ni..

McTheory:
Konspirasi kepala Otak Hang la Anwar!! Bapak segala penipu!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MEMALUKAN GENG BODYGUARD JE SI FAYDAD TU..

ADAKE PATUT? KENA CALAR SIKIT, TAK DALAM PUN.. TAKDE MORFIN ATAU RACUN PUN..BOLEH 'NAZAK' SMP 'JANTUNG BERHENTI'???

DRAMA SADIS DI TAHUN BARU! WAKAKAKAKA. TOKSAH JADI BODYGUR\ARD LA WEI. LEMBIK MACAM BAPOK!

Tanpa Nama berkata...

Si Body Guard kan Wan ni dah selalu sangat kena cucuk tang jubor(dipinjamkan)...Tetiba hari tu ada plak yang TERcucuk kat tangan, itu yang terkejut berok...sampai pengsan....!!!! Aduusss sadisnya....

Tanpa Nama berkata...

Zainulfaqor ni makahluk SIAL lagi LAHANAT.. cukup bahaya mamat sekor ni. dia lah perancang perang saraf di kampus2 IPTA di sblh Utara, especially di USM dan UiTM.

Di ni peranagi sebijik mcm ejen Yahudi Israel yg gunakan taktik perang saraf utk bangkitkan permusuhan. Matlamat menghalalkan cara yang jahat!.

mamat ni kalao jumpe mau ludah je muka die.. ini haiwan2 peliharaan Anwar utk kampus2 IPT!!

Tanpa Nama berkata...

kantoiii...

perancangan tak menjadi la pulak...

sasaran nak dijadikan critee.. kalau atok dihantar ke penjara.... tup tup bebas plak....

apa lagi bila perancangan tak menjadi budak kaldai ni pun lari...

ye laa.. nak jawap apa kalau org tanya...

apa saja yg melibatkan atok mesti ada lakonan dan yg pasti lepas tu terkantoiii....