Selasa, 17 Januari 2012

PANASS!! Mufti Perak Di Maki Oleh Golongan Gay!!

Post image for Malaysiakini Pertahankan Gay, Mufti Dikecam


Sila baca baik baik artikel bertajuk “Media perdana dakwa Anwar sokong kumpulan gay” yang ditulis oleh Malaysiakini pada 16 Januari 2012. Malaysiakini sengaja membuat provokasi untuk menuduh media perdana yang mendakwa Anwar sebagai gay, padahal sebenarnya semua orang sudah melihat dan menilai respon Anwar dalam BBC.


Malaysiakini meletakkan pandangan Harussani, Mufti Perak tentang Anwar dan kemudian membiarkan pengomen tegarnya untuk membelasah Mufti Perak tersebut. Malaysiakini sudah hilang modal untuk membela Anwar Ibrahim, mereka terpaksa letak pandangan mufti dan kemudian mengecam pendapat mufti.


Seperti biasa pengomen yang bernama Kong Bu Fenzi telah memulakan topik untuk membantai mufti Perak dan menafikan kenyataan Anwar. Akhirnya Malaysiakini membiarkan seorang yang bernama Zizull untuk memaki mufti dengan kata-kata yang kesat.

Betapa jijiknya Malaysiakini, mereka kecam mufti dengan kata nista dan kemudian mereka membela seorang yang mahu halalkan gay di Malaysia. Rakyat perlu menolak dakyah kotor untuk membela kumpulan gay ini.

Artikel ini Mc ambil dari KLxpress.

Puak gay ni lebih kurang serupa macam takdak agama dah la. Puak yang di laknat oleh Allah. Pada yang menyokong puak yang kena laknat ni, dia pun sama la geng sekali.

Mereka akan korek dan cari cara untuk menghalalkan gay dan liwat ni. Rakyat Malaysia kena bersedia dengan makhluk-makhluk sewel yang cuba memecah belahkan Malaysia. Jangan terpedaya dengan mereka sudah..

McTheory:
Mufti pun kena maki.. apa pun bangang puak ni.

Tiada ulasan: