Ahad, 15 Januari 2012

TUDIAA!! Kenyataan Nik Aziz Paling Bangang Dalam Sejarah Melayu!!


Mc tahu lepas ni ramai pulak yang maki Mc sebab kata Nik Aziz 'bangang'. Tapi sebagai seorang Melayu, memang Mc lihat kenyataan Nik Aziz ni bangang. Kalau beliau kata beliau nak jawatan TPM, Mc rasa Mc tak kisah sangat. Tapi beliau kata nak bagi jawatan tu kat Kit Siang. Apa orang tua ni dah fikir habis-habis ka?


Kalau Pakatan menang (digunakan perkataan kalau), Anwar jadi PM (Sudah semestinya) Kit Siang jadi TPM dan selang beberapa bulan, tiba-tiba Anwar mampus mati sebab eksiden (juga dalam maksud kalau). Agak-agak siapa yang akan naik jadi Pemangku Perdana Menteri? Tentunya Kit Siang. Boleh percaya ka kalau Kit Siang naik jadi Pemangku Perdana Menteri? Sebagai orang yang paling berkuasa di Malaysia. Kita serahkan segalanya pada Kit Siang ni.

Tengok muka Kit Siang boleh percaya ka?

Beliau memang dah lama nak kan Malaysia ni, rasanya kalau biarkan Kit Siang pegang jadi Pemangku, lingkup Malaysia ni beliau kerjakan. Sudah-sudah la Melayu kehilangan Singapura. Takkan tanah air tercinta kita ni pun kita nak bagi kat orang lain jugak?

McTheory:
Hanya Melayu bangang saja yang sanggup buat macam tu..

6 ulasan:

Ghazali berkata...

Orang tua tu cakap camtu sebab dia dah yakin bahawa PKR TAK KAN MENANG PRU 13.

Tanpa Nama berkata...

ulama macam nik aziz amat memalukan.hanya perjuangkan kuasa dan menyembah kafir kit siang dan anwar kaum lut.sangat rendah akhlakmu nik aziz.sangat hina dirimu nik aziz yang menjual islam dengan harga yang amat murah.engkaulah munafiq yang amat nyata dan lebih bahaya dari kafir.orang sepertimu yang akan memusnahkan umat islam.ya allah ,lindungilah melayu dari sifat kesyaitanan nik aziz

Tanpa Nama berkata...

Sedar la org melayu...org cina ada negara sendiri china..org india pon ada negara india..jdi pertahankan la tanah melayu kita ni...MALAYsia ni je yg kita ada...

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin bangang buat kenyataan bangang itu dah standard dia..... semenjak azali lagi. Biarkan......

Tanpa Nama berkata...

Lingkup la org melayu klu org kapir yg tahluk malaysia ni!!!

Tanpa Nama berkata...

Buktikan kesedaran melalui undi...