Sabtu, 7 Januari 2012

TUDIAA!! Pekida Memberi Amaran Kepada Penyokong Anwar!! #Justice4Saiful901



Nampak macam makin panas saja 901 ni. Masing-masing dah bagi amaran. Namun polis juga baik, siap benarkan demo.. adehh..

Pertubuhan Kebajikan Islamiah dan Dakwah Malaysia (Pekida) memberi amaran kepada peserta demonstrasi 901 agar tidak melakukan provokasi terhadap program dakwah kumpulan berkenaan yangdiadakan di Masjid Wilayah Jalan Duta pada Isnin ini.


Ahli Majlis Tertinggi Perkida, Mohd Syaril Abdul Aziz berkata, pihaknya tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan sewajarnya sekiranya program mereka diganggu oleh penyokong pembangkang.

"Pekida ada program dakwah, kita adakan solat hajat dan qiamullail pada bermula petang Ahad dan berakhir kira-kira 11 pagi Isnin.

"Kami nak beri amaran kepada penyokong Anwar supaya jangan buat kacau atau lakukan provokasi terhadap program kami.

"Kalau buat onar, kami akan ambil tindakan. Kami tak halang mereka datang ke masjid, tapi amaran kami ialah supaya mereka tak buat kacau," katanya kepada pemberita di perkarangan Ibu Pejabat Polis Kontijen Kuala Lumpur di sini, Jumaat.

Beliau hadir bagi memberi penjelasan berhubung program anjuran Pekida yang dilihat seakan bertempung dengan rancangan demonstrasi 901 anjuran Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Bagaimanapun menurut Mohd Sharil, penganjuran program dakwah berkenaantelah dirancang lebih awal dan tiada kaitan dengan pengumuman mahkamah mengenai keputusan dakwaan kes liwat membabitkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim Isnin ini.

Abang-abang pekida jangan bagi muka kat budak-budak 901 ni. Mereka bukan nak berjuang untuk tegakkan Agama Allah. Mereka ni cuma nak tegakkan batang Anwar saja.

Kalau Anwar terlepas pada hukuman kali ni, nampaknya habis la anak-anak jantan yang jambu ditegakkan nanti. Meliwat pun orang tak percaya, main bini orang pun ok. Anwar mesti manusia paling maksum sekali di muka bumi ni.


McTheory:
Inilah yang terjadi bila sokongan membuta tuli!..

Tiada ulasan: