Sabtu, 18 Februari 2012

TUDIAA!! Pas bertaruhkan Cina Mabuk untuk lawan Hasan Ali?




Nampaknya Pas telah membawa satu tokoh, agaknya yang terbaik dari kalangan orang Pas untuk menghentam Hasan Ali dari meneruskan amukkannya. Baca artikel yang Mc bawa dari blog Sg.Rapat

Oleh sebab Khalid Samad gagal dalam membalas hujah yang dikeluarkan oleh Dr Hasan Ali semasa ceramahnya di Pengkalan Pegoh, Pas kawasan Gopeng terpaksa menjemput seorang cina mabuk yang juga dikatakan pengerusi Dewan penyokong bukan Islam Pas untuk menghentam Datuk Dr Hasan Ali. Kata Cina mabuk ini 'iman' dia lebih kukuh daripada Iman Dr Hasan Ali sedangkan dia sendiri pun tak teringin nak masuk Islam.


Hebat betul cina mabuk ni dari mula dia berceramah hingga selesai dia berceramah satu benda pun orang tak faham. Dia juga ada membaca surah Al-Quran tetapi kurang jelas bunyi macam suara Jepun pun ada. tapi yang menarik bila dia sebut takebeer semua pak lebai jawab Allahuakbar.

Hebat betul Cina mabuk yang diimpot khas oleh saudara Radhi Zainon. Kalau macam ini habislah Dr Hasan Ali sebab sudah ada pesaing yang cukup hebat.

Pakatan Rakyat Sungai Rapat yang dikepalai oleh Pas telah melaksanakan gerak gempur untuk memenangi Dun Sungai Rapat. Bukan itu sahaja mereka berhajat untuk mengambil semula Perak daripada Barisan Nasional.

Tetapi agak malang yang datang tak sampai 200 orang kebanyakan penyokong tegar Pas dari luar.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Astaghfirullahaladzim..sedihnya Islam diperlakukan sebegini oleh org kafir semata2 untuk tarik undi..

PAS LAKNATULLAH!! Semoga Allah turunkan kehancuran buat bangsa PAS dan sekutu2nya!! AMINN !!

Tanpa Nama berkata...

Masyallah..giler le PAS ni..orang kafir dibiar berceramah sambil memetik ayat AlQuran..!! Laknat betul orang PAS ni..pastu orang cina ni kata takbir..depa pun ikut huhu..bodoh melantun-lantun..!!