Jumaat, 9 Mac 2012

GEMPAR!! Badrul Amin Khawati Mengamuk!!



Nampaknya badrul khalwati terpaksa copy paste skrip anwar dan mat sabu jugak la sebab nak tutup kuliah pagi jam 3 dengan bini orang kat hotel baru ni..Dia ni tak reti duduk diam ka di rumah, orang dah bagi cuti tu, cuti saja lah, yang nak pi round ceramah tu pasaipa. biaq la jabatan agama Islam yang jelaskan.

Dah la dia yang kena tangkap basah,lepas tu nak pi cerita kat orang yang cerita tu fitnah,kenyataan yang bad toya min cakap sebelum ni pun dah banyak yang kantoi dan makan diri sendiri..Memang muka tebal tahap kulit badak betui la..Berani buat berani tanggung la,tak payah la nak guna skrip anwar pusing 1Malaysia tuduh semua ni kerja UMNO..


Sendiri yang kuliahkan bini orang,Umno yang dapat nama.Kalau kejadian tu tak berlaku kenapa tak saman ja sapa yang terlibat masa tu..Kenapa harus mengheret rakyat ke dalam kes khalwat bard toya min ni..Allah S.W.T dah tunjuk sikit demi sikit keburukan perangai lebai lebai PR ni dan bayar cash apa yang depa duk mengata sebelum ni..

Inikah pemimpin yang diagung-agungkan oleh penyokong pakatan rakyat yang sering melakukan maksiat tanpa memikirkan azab Allah. jangan mudah tertipu dengan dajal-dajal yang menyerupai manusia

Sumber asal Mc ambil dari SINI

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

fuck laaaaaaaaaa kote kawaq