Selasa, 27 Mac 2012

GEMPAR!! Pas Anggap Kaum Cina Macam 'Kondom'?


Maksud Mc macam kondom tu ialah, pakai buang. Bila perlu 'guna', bila takmau, buang!

Nampaknya usaha Pas untuk ber"dakwah" telah menemui kegagalan. Pemimpin kader mereka sendiri telah murtad daripada akidah songsang Pas.


Ini bermakna, Mat Sabu berkemungkinan akan dipanggil oleh bos besarnya esok di pejabat KM paling rasis bagi mendapatkan penjelasan. Lumpuhnya DHPP PP juga bermakna perancangan Dap untuk memperkukuhkan kuasa kafir di negeri tersebut sedikit terbantut.

Cumanya kami terfikir...bilalah agaknya baki pemimpin dan penyokong Pas akan diberikan petunjuk dan hidayah Ilahi. Sedangkan rakan kafir mereka sendiri pun telah tersedar daripda lamunan kesesatan yang nyata dalam Pas. Mengapakah jauh benar mereka daripada nikmat dan keredhaan Allah SWT kini?

Sumber Mc ambil kat SINI. Sebenarnya, Pas mengunakan DHPP hanya untuk memancing sokongan serta undi kaum cina. Mereka tak berfikir langsung untuk membela dan menjaga. Apa yang mereka buat sekarang hanyalah untuk menang PRU dan berkuasa. Itu saja, sedangkan kaum sendiri pun Pas abaikan dan buat tak tahu. Apa lagi nak jaga kaum lain?


McTheory:
Apa lagi yang boleh kita harapkan dengan Pas?

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yang dia ni pun satu...kalau Ooi jadilah ahli MCA atau Gerakan, kalau Vellautham masuklah MIC. Kalau dua nama sekali mana ada parti DUA NAMA. Yang ada hamPAS je...Puak PAS ni Tuhan dah sebut dalam Surah Al Baqarah ayat 17... ce cari...ce baca...ce cite.