Selasa, 13 Mac 2012

GEMPARR!! Anwar Mula Seludup Masuk Duit Untuk Jentera Pilihanraya??



Mc baru dapat satu maklumat yang mengatakan PDRM berjaya mengesan kemasukkan duit luar yang berbillion-billion US Dollar cuba di seludup masuk dari sempadan negara. Pelbagai teknik dan cara cubaan membawa masuk duit luar ke dalam negara salah satunya dengan mengunakan jalan laut.


Walaupun tidak diketahui siapa empunya wang yang begitu banyak, namun khabarnya sebelum ini Anwar pernah cuba membawa masuk wang dari luar negara dengan mengunakan Bank Negara, namun disekat kerana sumbernya tidak diketahui dan meragukan.

Akibat dari tindakan BNM, Anwar dikatakan mengunakan 'sumber jalan haram' untuk membawa masuk wang dari luar. Dipercayai wang itu diperolehi dari sahabat seperjuangan Anwar iaitu Yahudi Amerika. Wang tersebut tentunya akan digunakan untuk membiayai PRU ke 13.

Nampaknya setelah projek seludup lepas dalam beberapa sesi. Cubaan kali ini kantoi dan wang itu dirampas.

Patutlah Anwar sanggup menyokong Israel, rupanya ada ganjaran yang sedang menunggu beliau.

Biasalah Anwar, demi kuasa dan wang, apa pun beliau sanggup jual. Apa sangatlah setakat nak sebut sokong Israel tu, kalau pengorbanannya itu dibalas dengan billion-nillion US Dollar.


McTheory:
Sepandai-pandai tupai melompat. Akhirnya jatuh tersungkur jua..

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

satu lagi fitnah dari blogger umngok!!

Tanpa Nama berkata...

memang benar tentang perkara ini. aku pun ada dengar. cuma belum sah lagi!

Tanpa Nama berkata...

Perkara ni dah lama dah Anwar lakukan. Semasa beliau menjadi Timbalan Perdana Menteri lagi wang keluar masuk yang mencurigakan ini biasa beliau lakukan. Namun semasa beliau menjadi Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan semasa itu perkara ini boleh disembunyikan. Kerana masa tu beliau berkuasa. Tapi sekarang ni kuasa yang beliau miliki untuk menutup segala lorong Najis nyer sudah terhad. Maka mahu atau tidak mahu demi mengembalikan kuasa yang pernah beliau miliki dahulu terpaksalah guna jalan mana yang beliau rasa boleh.

Tanpa Nama berkata...

PDRM tangkap...jangan tak tangkap.. dan dedahkan.
Ini demi Bangsa, Agama dan Negara.
Dato Hisham kena tegas sikit.

Tanpa Nama berkata...

Apa salahnya orang nak sedekah kat Anuar bukanya dia pi mencuri,macam orang susah minta sedekah le.