Sabtu, 3 Mac 2012

PANASS!! AL- Kisah Penyokong Dap di Kasari!!


Malaysiakini cuba lagi memaparkan insiden-insiden provokasi melampau dari DAP sewaktu Majlis Perdana Menteri d Kajang. Di lihat tiada pula aksi-aksi ganas yang telah ditunjukkan oleh orang-orang UMNO semasa majlis itu berlangsung. DS Noh Omar pun hanya sekadar menggunakan ayat-ayat unuk menghalang tindakan DAP yang cuba untuk merosakkan majlis tersebut.


*Aku sempat menghantar satu SMS kepada DS Noh bertanyakan tentang insiden tersebut dan jawapan daripada beliau adalah seperti berikut:

"Inilah kerja pembangkang. Cuma menimbulkan huru-hara. Rakyat dah muak dengan cara mereka.Cara paling mudah adalah menabur fitnah kepada pemimpin BN. Terbukti DAP pembohong besar. Mereka yang datang macam samseng dan menceroboh majlis BN tapi BN dipersalahkan.Saya pergi untuk tenangkan keadaan tetapi saya dituduh samseng.Jelas ini putar belit DAP. Nak hadir majlis tak ada masalah tapi biarlah beradap dan menghormati tuan rumah"

Sama-sama kita fikirkan agenda pembangkang yang sudah kehabisan isu. Mereka lebih suka menimbulkan huru-hara daripada memperjuangkan nasib rakyat. Hasil daripada tindakan mereka itulah, kita lihat bagaimana sokongan rakyat Sg Long yang hadir dan membuatkan DAP tidak senang duduk. Hancur Pakatan!!

Sambung baca SINI

Tiada ulasan: