Ahad, 11 Mac 2012

PANASS!! Shahrizat Jalil Letak Jawatan! DS Najib Puji Kak Ijat memang Hebat!!

Tindakan Menteri Wanita Shahrizat Jalil memang tepat dan boleh dibanggakan. Walaupun sebenarnya kesalahan NFC bukan disebabkan beliau. Namun disebabkan perjuangan parti Kak Ijat berundur diri. Sehingga PM sendiri pun memuji Kak Ijat

Datuk Seri Najib Razak menanggap tindakan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil untuk meletak jawatan yang dipegangnya dalam Kabinet adalah keputusan yang betul dan tepat serta satu pengorbanan demi kepentingan kerajaan dan parti. 


Perdana Menteri berkata, beliau amat menghargai pengorbanan dibuat Shahrizat dan berterima kasih atas keputusan yang dibuat Ketua Wanita UMNO terbabit. 

Walaupun beliau tidak lagi menjadi menteri. Namun beliau masih lagi boleh berjuang sebagai Ketua Wanita UMNO untuk memperkukuhkan parti.

Mc sendiri memuji tindakan Kak Ijat ini. Satu tindakan yang amat berani!! Tahniah Kak Ijat!


McTheory:
Menteri dah bertanggung jawab. Apa pulak alasan Pakatan Haram lepas ni?

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tapi ada pemimpin yang lakinya tersangatlah teruk pun tak mau letak jawatan. Tahniah Kak Jat, Kak Jat memang hebat. Mari kita gempur Pembangkang habis-habisan biar kali ini kita akan lihat siapa yang akan berputih mata.

Warga Sebelum Merdeka

Tanpa Nama berkata...

letak jawatan bagus.. tp duit 250 juta yg NFC dapat mane? rakyat berhak tahu

Tanpa Nama berkata...

Bila cakap nak berjuang agama,bangsa,negara.berjuang agama mcm mana,rambut warna hutam jadi merah,tudung kadang o.k kadang tak ketahuan pakainya.Sekolah agama apa dia ni buat,kata berjuang agama.cakaplah berjuang politik cukuplah,jangan cakap berjuang agama.Allah marah orang berkata apa yg dia tak buat.ayat quran.Pas pun serupalah berkata apa yg mereka tak buat.