Ahad, 18 Mac 2012

PANASS!! Ustaz Haron Din digelar SYAITAN oleh puak Pas!!




Inilah jadinya apabila yang tinggal menyokong PAS kini merupakan mereka yang menjadi boneka kafiruun dan Yahudi. Ulama' sendiri pun boleh dilabelkan sebagai SYAITAN! Maka jika inilah kata mereka, apakah DAP itu pula boleh dianggap sebagai malaikat?!!

Gambar di atas yang dirakamkan oleh Datuk Dr. Hasan Ali adalah sebagai kenang-kenangan sebelum sahabatnya itu berlepas ke luar negara untuk menjalani rawatan jantung.
"Menziarahi tokoh ulama yang paling saya sanjung Al Fadhil Tuan Guru Dato Dr Haron Din di kediaman beliau. Beliau akan pergi ke California besok untuk menjalani rawatan jantung. Semoga Allah SWT melindungi beliau dan mengurniakan kesihatan yang berpanjangangan. Fi Syafahullah.."
Adakah ini akhlak penyokong PAS yang kononnya memperjuangkan Islam?!!

Jikalau suatu masa dahulu mereka pernah mengherdik Tun M kerana kononnya mempertikaikan sunnah Rasulullah SAW, maka apakah tindakan mereka melabelkan para ulama' sebagai SYAITAN ini dibolehkan pula?!! Masya' Allah!!! Inilah tanda-tandanya PAS kini berada dalam kesesatan yang nyata dan jauh menyimpang dari perjuangan asal mereka.

Adakah kita masih lagi mahu memberikan sokongan terhadap parti politik yang menggunakan nama Islam tetapi mencemuh dan membuang semua ulama' pewaris nabi?!!
Gambar dan artikel ni Mc ambil dari Mymassa. Tak sangka pulak ada puak Pas yang sanggup panggil Ustaz Haron Din sebagai syaitan? Ini dah nazak teruk akhlak budak Pas ni. Apakah ini usaha dan salah satu asuhan dari parasit-parasit Pas?

McTheory:
Makin rosak orang Pas lanih.. teruk rosaknya..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Syaitan sebenar ada 3 ekor di Kedah. Binatang ni yang menyebabkan negeri Kedah la ni jadi haru biru. Awat puak PAS tak baling batu je kat syaitan ni. Takat nak buat usul syaitan ni tak heran pun. Sebenarnya puak PAS ni buta ..tak kenai mana setan ..pasai depa pun sama macam setan.

Tanpa Nama berkata...

budak tu tah sapa2, kata penyokong pas. kelam kabot sial blog ni

Tanpa Nama berkata...

Kenapa pas tak boleh memerintah negara. kerana tidak dapat rahmat drp Allah, kenapa tak dapat rahmat Allah kerana cakap tak serupa bikin, maki, hamum, mengumpat, fitnah, orang lain kafir, tak sokong dia orang tu syaitan, selagi orang pas tak tukar sikap selagitu hang dok tangtu, kalau tak berkepentingan HARAM tapi, kalau ada kepentingan OK... macam mana tak konsisten dalam menegakan Islam. emmm.