Khamis, 1 Mac 2012

PANASS!! Video Nyata Badrul Amin Di Pukul 20 Orang UMNO!!


Pengurus Keselamatan Hotel Dedahkan CCTV Kes Khalwat Badrul Amin!

Persoalan mengapa Ketua Penerangan Parti Keadilan Rakyat (PKR), Dr. Badrulamin Bahron enggan membuat laporan polis walaupun mendakwa 20 orang membelasahnya ketika ditangkap khalwat di sebuah hotel di Pantai Balok di sini kelmarin terjawab apabila siasatan pihak hotel itu mendapati dakwaan dia dipukul tidak benar.


Perkara itu disahkan sendiri oleh pengurus keselamatan hotel tersebut yang berkata, rakaman sistem kamera litar tertutup (CCTV) hotel itu mendapati tidak ada kelibat sekumpulan lelaki seramai 20 orang memasuki hotel itu antara pukul 2 hingga 3 pagi Sabtu lalu. Beliau turut menegaskan, tiada seorang pun pekerja hotel yang ternampak begitu ramai lelaki bagaikan samseng memasuki hotel dan seterusnya menuju ke bilik penginapan Dr. Badrulamin sebagaimana didakwa.

Menurutnya, hotel tersebut mempunyai CCTV di setiap laluan di tangga dan lif, bukannya di laluan menuju ke bilik penginapan. "Namun, rakaman CCTV yang kami lihat kembali mendapati tidak ada rakaman yang membuktikan ada orang masuk beramai-ramai ke hotel kami pada waktu tersebut.

"Kenyataan bahawa hotel ini boleh dimasuki kumpulan samseng sewenang-wenangnya untuk membelasah pelanggan adalah sangat mencemarkan imej hotel ini,'' katanya ketika dihubungi Kosmo! semalam.


McTheory:
Apa daaa orang tua ni, kantoi selalu..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau dah takdak org luar masuk, siapa lagi 20 orang itu?
Tentunya orang dalam hotel.

Siapa dia 20 org yang menginap disitu? Tentunya org PKR

Jadi ..yang memukul Ostat Badrul ialah org PKR sendiri?

Kemungkinan ini yang benar atau Ostat Badrul yang menipu. Ha Tudia