Khamis, 5 April 2012

TERPANAS!! BERSIH 3.0 Mahasiswa Akan DI Sumpah Jadi LEMBU Oleh Ambiga #Bersih3 #AmanKampus

Duduk dan bantah? Its SHIT!!

"For Bersih 3.0, I really put my hope on mahasiswa, they are  very brave..." - S.Ambiga (Pengerusi Seketeriat Bersih 2.0)


Itu yang diharapkan oleh S.Ambiga Pengerusi Bersih 2.0 maknanya kali ini, mereka target mahasiswa Universiti akan turun membantu mereka untuk melakukan kerja jahat bagi menjayakan Bersih 3.0. Mereka pasti akan mengunakan Adam Adli sebagai IKON kejahatan Mahasewel, untuk menyemarakan lagi kejahatan yang akan menular dikalangan mahasiswa Universiti.
Pengerusi Bersih 3.0 kali ini adalah Pak Samad janggut, Sasauan negara yang terbilang dan juga nyanyuk, beliau bersama S.Ambiga pengerusi LGBT, Seks Bebas dan juga Pengerusi IFC yang menyokong kebebasan beragama, dan semua agama adalah sama. Orang-orang ini akan bersama dengan Mat Sabu, pejuang SYIAH Malaysia dan pemimpin pembangkang yang lain.

Apakah mahasiswa Universiti mahu bersama dengan orang-orang ini untuk membuat kacau di Ibu Kota? Mereka ini hanya memperbodohkan Mahasiswa dengan alasan perjuangan. Sedangkan mereka mengaut keuntungan daripadanya.

Mahasiswa jangan jadi bodoh, demontrasi bukan budaya kita. Demontrasi adalah budaya lapuk yang perlu kita tinggalkan. Jangan diperbodohkan oleh ahli politik dan golongan sesat ini. Apakah semua mahasiswa mendokong demontrasi? lihat video dibawah!!








McTheory:
Jauhi amalan yang merugikan kita.. buat semak saja..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bersih 3 akan menurunkan pelakun opera cina terkenal,pelakun filem tamil tersuhur serta pelakun bangsawan melayu terbilang, turut dibantu puluhan ribu lagi pelakun tambahan.saksikanlah//////

Tanpa Nama berkata...

nak tengok siapa plak yang berlakon mati kali ni dan siapa plak yang buat muka tak boleh blah atas katil hahaha..satira malaysia..ayuh PDRM sediakan tong gas pemedih mata banyak2 jangan bagi makan free lagi..abihkan duit rakyat jek

Tanpa Nama berkata...

blog jamban sialfol jijik!!!
Baca artikel kat bawah ni..
http://www.erapasca.com/2012/04/edisi-belasah-rakyat-kene-lanyak.html

Tanpa Nama berkata...

lembu sapa??lembu kak jat ke???