Ahad, 13 Mei 2012

EKSKLUSIF!! Lagi NGO dan Rakyat Kedah Bangkit Bantah Bersih 3.0!! #bersih3 #saveKedah

Pelbagai NGO meluahkan rasa marah mereka..

Luahkan kegeraman mereka terhadap pengkhianat negara

orang ramai menyokong mereka..

terdiri dari pelbagai bangsa dan agama menyertainya..

Rakyat dah bosan dengan kerja gila geng Pakatan haram..

Demo secara aman ini dilakukan di Taman Ria Jaya. Demo aman ini dihadiri lebih daripada 400 orang dan mereka semua mengutuk sikap kurang ajar perusuh Bersih menganggu gugatkan kemanan negara, serangan perusuh Bersih terhadap polis, merosakkan harta benda awam dan cuba menyebarkan amalan songsang dalam negara.

Demo aman ini anjuran NGO-NGO Sungai Petani dan Perkasa daerah Kuala Muda bersama dengan rakyat Sungai Petani yang membenci perbuatan jahat perusuh Bersih pada perhimpunan mereka tempohari.

Mc rasa, ramai lagi rakyat Malaysia yang tidak suka akan demo bersih. Cuma mereka berdiam diri dan tidak berani untuk kehadapan. Semuanya akan dinyatakan didalam kotak undi kelak. Diam diri bukan kerana takut, cuma malas nak cari pasal.

Namun kadang-kadang kita perlu menunjukkan rasa ketidakpuasan hati kita macam NGO-NGO ni buat. Kalau kita diam saja, nanti depa kata kita ni setuju dengan puak lahanat Bersih tu.

Petang tadi Mc dimaklumkan, ada puak Pas dalam lingkungan 50 orang lebih nak datang buat kacau di demo aman ni. Tetapi mungkin depa tengok demo aman ni ada 400 orang, jadi depa pun patah balik tak berani nak buat kacau. Kalau mai jugak, memang jadi lauk la.. dah la orang tengah dok geram..he he..


McTheory:
Team Media Kedah sempat buat temubual dengan beberapa 'kepala' demo aman ni, video akan dinaikkan sebentar nanti..

Tiada ulasan: