Selasa, 15 Mei 2012

PANASS!! Akhirnya Ada Melayu Dap dah sedar diri!! #DAPigs


Akhirnya Tunku Abdul Aziz, menarik diri dari terus menjadi 'barua' cina cauvinis. Biasa la Dap, bila mereka memerlukan, kita akan disanjung dan dijulang umpama raja. Bila dah tidak diperlukan lagi, sampah pun tak sehina kita. Sejarah sudah mengajar segalanya, cuma orang melayu kita saja yang masih lagi lalai dan tak sedar diri.

Tunku Abdul Aziz, dilucutkan senator disebabkan beliau tidak bersetuju dengan perhimpunan Bersih 3.0. Beliau diantara pemimpin pembangkang yang tidak mahu melihat negara kacau bilau. Disebabkan itu, jawatan Senatornya tidak disambung, malah beliau dikritik teruk, kerana tidak menyokong perhimpunan Bersih. Itulah demokrasi dalam Dap.. parti mengaku demokratik, tapi tak demokrasi. he he..

Berapa banyak melayu kita yang kejarkan wang dan harta dunia sudah sertai Dap. Mc nak tengok, lama mana mereka akan berguna pada Dap. Untuk mengenal bangsa cauvinis, sila buka sejarah mereka. Kita akan tahu siapa mereka ini, dan apa tujuan mereka untuk hidup di dunia.

Contoh terbaik Melayu Singapura, tuan tanah dah papa kedana. jangan sampai menang sorak kampung tergadai. Menyesal tak sudah..


McTheory:
Melayu hanya boneka dalam Dap.. percayalahh..

Tiada ulasan: