Isnin, 14 Mei 2012

PANASS!! Lagi Kontroversi KUIN SEBAT Duit Pelajar!! #saveKedah



Lihatlah sendiri dengan mata kepala hangpa..betapa BERKEBAJIKANNYA kerajaan negeri Kedah hari ini yang ditadbir secara kukubesi oleh regim zionis pas Kedah.

TERBARU!!! Para pelajar atau waris yg ingin mnyemak permohonan kemasukan ke KUIN bagi semester JUN..DIKENAKAN BAYARAN RM25..sedangkan sebelum ini ketika dibawah pntadbiran kerajaan BN dulu, sekupang pun tak penah dicas kepada sesiapa yang ingin menyemak permohonan kemasukan ke KUIN..malah di IPTA/IPTS lain jugak free..boleh disemak mlalui online.


Inilah bukti kejayaan pentadbiran regim zionis Pas Kedah..inilah kejayaan Azizan Razak mentadbir negeri Kedah dengan penuh kediktatoran mutlak..sedangkan pr berjanji yang mereka akan melaksanakan pengajian peringkat tinggi secara PERCUMA andai pr menjadi kerajaan pusat..namun..hakikatnya..nak check permohonan kemasukan pun dah kena POW rm25..sudah la yuran pengajian semester baru pun dinaikkan kpd rm200/jam kredit berbnding dulu hanya rm60/jam kredit..

Wahai orang-orang Kedah sekalian..hangpa nak undi lagi ka parti yang kejam macam ni? Hangpa nak undi lagi ka parti yang suka kencing macam ni? Buat rakyat di negeri lain..ambik-ambiklah iktibar ke atas apa yg terjadi di negeri Kedah dan negeri2 yang pr perintah..nak ka hangpa terima nasib macam kami? Nak ka hangpa kena kencing macam kami kena?

Oh ya..aku sempat mendapatkan komen daripada Dato Seri Mahawangsa Mahadzir Khalid tadi mengenai isu ini..Tok Det mengucapkan TAHNIAH kepada KUIN dan azizan sebab BIJAK menguruskan kewangan dengan BAIK hinggakan dikenakan bayaran rm25 untuk check permohonan kemasukan, sesuatu yang ditawarkan secara percuma oleh IPTA/IPTS lain..dan aku yakin azizan sangat mengerti apa itu yang dimaksudkan dengan ayat kiasan, sindiran atau sinisme..hehehe azizan..lu benar2 sudah checkmate!!!

Terbaik dari Aktivis UMNO Pekan Naka yang di edit oleh Mc sendiri.. nampaknya Azizan dan Pas Kedah ni dah nazak teruk, depa lani dok cari modai nak PRU saja. Sebab tu dok kutip duit merata ceruk. Sampaikan pelajar KUIN pun depa dok POW. he he..


McTheory:
Kedah Sejahtera, Rakyat Sengsara!!

Tiada ulasan: