Isnin, 4 Jun 2012

GEMPAR!! UMNO Dalang BOM Himpunan Hijau di Alor Setar?!! #HimpunanHijau #SaveKedah


Riuh rendah apabila cybertroopers Pas mengatakan ada BOM di Himpunan 'katak' Hijau di Stadium Darulaman Kedah tempohari.. Meh kita baca depa punya kelentong dulu.




Meh Mc nak bagi penjelasan, dua butir bom jangka yang ditemui di pintu masuk Stadium Darulaman tu, kemungkinan besar, bom ini dibuat oleh puak-puak yang anti Islam.. Mengikut dari maklumat yang diperolehi dari pihak berkuasa, bom yang ditemui hanyalah BOM PALSU!! Namun dalang yang membuatnya, polis masih lagi menjalankan siasatan dan mencari siapa yang bertanggungjawab.

Namun yang amat menyedihkan, ada pulak puak-puak Pas yang terlebih pakar dari pihak Polis, menuduh UMNO sebagai dalang BOM ini. Kiranya geng Pas ni, terlebih pakar laa, Polis pun belum dapat membuktikan sesiapa, mereka dah bersungguh-sungguh mengatakan bom itu datangnya dari UMNO.

Mc juga boleh mengatakan, BOM PALSU tu hanya ciptaan Pas Kedah untuk menarik perhatian ramai mengenai Himpunan 'katak' Hijau yang lepas. Sebab cerita Himpunan 'katak' hijau tu, tak la meletop mana pun, sebab tu cari story untuk bagi meletop. Bagi Mc, cerita rekaan macam ni hanya akal orang Pas saja yang mampu lakukan. Orang lain tak bodoh macam tu..

Jikalau benar, UMNO nak BOM Himpunan 'katak' Hijau yang lepas. Takkanlah kami blogger-blogger UMNO nak menyusup masuk ke majlis tersebut untuk membawa cerita 'benar' bagi dipaparkan di blog-blog kami. Allah kurniakan mukjizat paling istimewa pada manusia ialah akalnya, jadi Mc harap orang Pas gunakan akal untuk berfikir, jangan gunakan kepala lutut atau kepala 'lain' untuk berfikir.

Mc taknak tuduh berita ni fitnah dari Pas. Sebab kalau tak betul, nanti Mc pun dituduh pemfitnah. Mc taknak disamakan dengan orang Pas. Sebab kami blogger pro UMNO yang berkualiti dan menyampaikan fakta bukan auta. Namun Mc yakin, BOM PALSU yang dijumpai tu, tidak ada kena mengena dengan UMNO, sebab UMNO bukan sebodoh Pas untuk membuat perkara sebegitu.



P/s: Apa nak risau, setakat 50 ribu orang berkumpul untuk seluruh Malaysia??

McTheory:
Jumlah 50 ribu tu, hanya 3% dari jumlah ahli UMNO keseluruhan..

3 ulasan:

Awanama berkata...

Orang kalau nak bom semasa perhimpunan BUKAN selepas perhimpunan.

Ini pun nak gempar.

Buang karan je ...

Awanama berkata...

Aikkk, panggil polis ker?? Pasal tak panggil ulama2 pas jer siasat..kan dorang pakar..

Awanama berkata...

kisah bodoh ciptaan mangkuk hayun pas!!