Selasa, 28 Ogos 2012

TUDIAA!! Ferrari Azhar Idrus Nak Lawan Azmin Ali??

http://bm.harakah.net.my/index.php/terbaik-dari-blog/9087-cukai-jalan-rm2459850-setahun-itu-kereta-siapa

BARU SAMA STANDARD DENGAN ANAK MAHATHIR DAN AZMIN ALI
Dulu dia kata dalam setahun dia habiskan RM7000 untuk insuran dan road tax untuk dua kereta, nampaknya dengan Ferrari F360 atau F430 atau F460 road tax saja dah cecah RM 10 ribu, itu belum kira insuran dan ansuran bulanan bank. Bila sebut pinjaman bank ia berlandaskan hukum apa pula, Perbankan Islam atau konvensional?
Sumber Taiping Mali

Patut la ramai artis nak jadi Ustaz Pas. Rupanya macam ni laa..Jadi Ustaz Pas lebih masyukkk dari jadi artis. Bob Lokman dah boleh pakai Alphard, Azhar Idrus Ferrari, kita tengok nanti, si Abby pulak rasanya lamboghini kot.. pehh.. kalau macam tu Mc pun nak.. bukan susah, pakai lebai, naik atas pentas maki UMNO/BN, lepas tu balik kutip duit. kayoo kayoo.. pakcik kayoo.. hehe..

McTheory:
Dia pesan orang jangan sombong, tapi dia sendiri?

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

AlBaqarah: [41]
Dan berimanlah kamu dengan apa yang Aku turunkan (Al-Quran) yang mengesahkan benarnya Kitab yang ada pada kamu, dan janganlah kamu menjadi orang-orang yang mula-mula kafir (ingkar) akan dia; dan janganlah pula kamu menjadikan ayat-ayatKu (sebagai harga untuk) membeli kelebihan-kelebihan yang sedikit faedahnya; dan kepada Akulah sahaja hendaklah kamu bertaqwa.

Tanpa Nama berkata...

Choi...ni bukan uztaz punya....kalau dia punya pun...alhamdulilah...yang ko nak buruk-burukkan kenapa

Tanpa Nama berkata...

Ada video kat you tube ,,yg dia test drive kaler pun sama uh,,