Jumaat, 10 Ogos 2012

TUDIAA!! Nizar Meroyan Kutuk Jalur Gemilang!! @mbnizar @Khairykj



Tak sudah-sudah si Nizar meroyan ni membuat kontroversi yang melibatkan maruah negara. Kalau dulu si Nizar pernah menghina Sultan Johor, derhaka pada Sultan Perak, kali ni Nizar Meroyan menghina Jalur Gemilang. Apakah erti semua ini? Sampai bila kita nak biar individu yang tidak menghormati negara berada didalam negara kita.

Kalau di Thailand, rasanya Nizar dah kena tangkap sebab menghina Sultan. Di China rasanya dah kena tembak sebab menghina bendera, Tapi di Malaysia kita masih berlemah lembut dan memberi muka pada manusia yang tak berapa nak waras ni. Sampai bila kami rakyat Malaysia mampu bertahan melihat manusia seperti Nizar ni wujud dimuka bumi Malaysia?

Mc mungkin mengunakan saluran blog untuk menghentamnya. Tapi rakyat Malaysia yang lain? Mereka akan menganggap kerajaan sekarang lemah kerana gagal mengambil tindakan terhadap Nizar, walaupun Nizar telah menyentuh dan mengusik beberapa perkara yang sensitif di Malaysia.

Kita ada undang-undang, kenapa kita tidak gunakannya?

Komen dari Ketua Pemuda UMNO mengenai hal Nizar meroyan..



McTheory:
Teringin nak tampar muka Nizar.. kalau diberi peluang!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

manusia haram jadah ni memang bernasib baik betul tinggal di malaysia kalau di china memang bersepai ke[pala otak dia ni