Sabtu, 11 Ogos 2012

TUDIAA!! Ustazah Abby yang ketat Sendat dan Melekat!!


Ustazah segera Abby Abadi dikesan bersama dengan puak Pas pada pukul 3 pagi dijalanan sambil berpakaian ketat, sendat dan penat. Walaupun bertudung.

Andaikata kalau artis lain yang berpakaian seperti demikian, maka Mc percaya si Ustazah segera ini akan berceramah d twitter selama 3 hari, 3 malam lamanya.

Tentu juga si pencacai pembangkang akan menuduh artis itu 'bersosial' kerana berpakaian demikian pada pukul 3 pagi. Malah akan ada tuduhan songsang terhadap artis tersebut.

Namun atas kerana orang itu Ustazah segera, maka ia akan diampunkan walaupun berbogel. Itulah Islam ajaran Pas. Walhalalku, Walharammu..



McTheory:
Ketat, sendat dan padat gambar Abby diatas!! he he..

4 ulasan:

Awanama berkata...

abby tu mmg bodoh nk mampos,dok ceramah sane sini tapi diri sendiri x betul....tuihhhh

Awanama berkata...

ulor baru nyalin kulit gitu le ghopenye..!!

Awanama berkata...

abby tu nak duit je...maklumlah Pas bodoh tak niat dia...teruskan abbby oiii kompol duit byk2...bila dah byk masuk DAP pulak...bahalol betul

Awanama berkata...

aku rsa baik abby dari korang. abby tu baru insaf setelah lama lam maksiat tp korang dh hentam. yg korang yg konon islam sebenar yg konon xbuat maksiat ni duk kutuk2, mncarut bagai, fitnah pumpangpunpang... ke korang ni munafik?xblh tgk org brubah jd lebih baik? tya je.