Ahad, 16 September 2012

GEMPAR!! Apabila Mahasewel Mengamuk di Tengah KL!!


Bertempat diSOGO dan Dataran Merdeka petang tadi, mahasiswa pro pembangkang telah berhimpun dengan misi BERSIH Kampus..perhimpunan td dianjurkan atas kapasiti ingin menunjukkan ketidakpuasan hati mereka kerana pro mahasewel ini acap kali kalah dlm PRK..


Mereka melaungkan hancur UMNO dan Najib kerana beranggapan Najib dan UMNO telah melakukan konspirasi untuk menguasai kampus sejak mereka dalam kandungan lagi..


Mereka sangat sakit hati kerana himpunan Bersih kampus di UM dan UPSI yang lepas telah gagal disebabkan mahasiswa di UM dan UPSI secara menyeluruh telah menolak label Mahasiswa Pro Pembangkang..

Mereka mengugut pemerintah supaya menjalankan PRK dengan adil dan telus sehingga mereka menang barulah dikategorikan adil...


Mereka turut menjerit macam beruk di SOGO telah membuatkan masyarakat takut untuk membeli belah di SOGO..bukan itu sahaja, suara mahasewel ini menunjukkan mereka ini telah didik oleh mak bapak yang taksub berhimpun dijalanan..

Semua benda yang berlaku akan dikaitkan dengan konspirasi UMNO dan Najib..


sumber Harapan-Esok

Apa sebenarnya motif beruk-beruk ni berkumpul. Nak perjuangkan apa? Nak perjuangkan siapa? Beginikah cara Mahasiswa terpelajar bersuara? Atau mereka ini mahasewel upahan yang sengaja untuk memperdajalankan undang-undang negara.

Ini bukan cara student bertindak, tetapi sang stupid yang mahu menunjukkan belang merosakkan keharmonian dalam negara!!

McTheory:
Rakyat Malaysia perlu persetankan golongan-golongan seperti ini!!

Tiada ulasan: