Isnin, 3 September 2012

PANASS!! Perkasa HALAU Anwar Dari Cemari Masjid!!



Solat dan Tazkirah Maghrib di Masjid Al-Husin, Seberang Pumpong, Alor Setar, Kedah menjadi kecoh dan tercemar oleh kehadhiran Dato Seri Anwar Ibrahim tadi.

Kumpulan yang menggelar diri mereka "Gerak Khas Perkasa' menentang kehadhiran Anwar. Mereka berkumpul dan mempamerkan tiga banner bertulis "Perkasa Kota Setar menentang penggunaan masjid sebagai pentas politik" dan dua banner pula menulis "Jangan pecah belah perpaduan khariah Masjid Seri Pumpong".


Anwar sampai ke Masjid Al Husin sebelum maghrib pada lebih kurang 7:20 PM dan bertembung dengan 50 orang berbaju hitam yang telah berhimpun di perkarangan masjid. Puak ini menjerit menuntut Anwar supaya berhenti.


keadaan menjadi kecoh sebaik anwar berucap lepas solat Maghrib. Hadhirin di dalam masjid membalas jeritan perkasa dengan mengutuk mereka yang menyuruh Anwar yang membaca al Quran suruh berhenti.

Buta betul orang Pas yang tidak sedar bahawa yang nak bercakap itu bukan malaikat tapi anak syaitan yang menyamar berbaju melayu dan songkok.

Seperti biasa, Anwar suka bila kecuh-kecuh ini dan terus berucap. Katanya apabila orang membaca al Quran menjerit lah mereka. Ramai hadirin menyahut dengan takbir Allah hu al akhbar. Sahlah yang dalam masjid bukan kariah tapi ahli-ahli dan penyokong parti politik PAS.


Kononnya Anwar kata dia bersimpati dengan mereka yang dia anggap sebagai mustahil untuk memahami agama dan akan menentang Islam. Ehhh ... bukan dia menentang hudud dan membela serta menggalakkan murtad dan LGBT?

Dia terus kelentong berkata dalam surah al Kafirun ada ayat berbunyi berkenaan "peringatan kepada orang muda".


Anwar mengatakan pihak membantah kita ini orang tidak pernah pergi ke masjid dan bersembahyang di masjid.

Yalah ... kalaulah orang dalam masjid ini tahu bahawa Anwar bukan saja memuja roh Teoh Beng Hock dengan memasang lilin ta[pi pernah bersembahyang mengikut cara orang Kristian dalam gereja dan cara orang Siam di Wat di Siam.

Si bangang dalam masjid pula menyahut takbir.


Pada jam 8:30 Anwar habis berucap dan Imam membaca doa.



Akhinya ada orang tutup power dan masjid menjadi gelap. Macam pondan Anwar mencicit lari untuk keluar dari Masjid ikut pintu belakang. Sampai lapan polis terpaksa kawal keamanan.

Orang yang ngata orang Perkasa tak sembahyang tak tunggu solat isya pun.

Puklul 8:30 pun dia tak solat isya tapi singgah makan dan berbual di rumah imam di belakang masjid kerana tiada jalan keluar.

Budak Perkasa masih tunggu depan. Akhirnya pukul 9 lebih baru nakpak dia keluar dengan kereta Alphard nombor WRV 9150.

Syabas Perkasa. Lagi berani orang yang tak ada cita-cita nak bertanding wakil rakyat dari orang muda tertentu yang senyap macam tikus. Macam mana yang tikus-tikus yang akan jadi pemimpin. 

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Syabas kpd mereka yg menghalau anwar ibrahim. Rakyat Kedah sudah benci manusia yg ditaja yahudi tu

Tanpa Nama berkata...

SYABAS PERKASA..syaitan lahanat tu memang patut di singkirkan dan di humban dari segenap sudut..

Tanpa Nama berkata...

PERKASA mana pernah semayang.. perkasa ni kafir laknatullah dan kafir harbi.. fuck you..

Tanpa Nama berkata...

biar orang kata tak sembahyang tapi sembahyang,jangan sembahyang bila ramai orang sembahyang

Tanpa Nama berkata...

RAKYAT TAU INI SEMUA DIUPAH OLEH UMNO BN... PADA KORANG YG JD AHLI PERKASA TU ... INSAFLA..