Ahad, 2 September 2012

TUDIAA!! Pencipta Bendera Sang Sasau Melayu Telah Di Kesan!! Bendera Malaysia Republik!!


Nampaknya bendera ala-ala Singapork dan Indonesia yang dikibarkan oleh puak-puak laknatullah Bersih di malam merdeka baru ni memang dah makan tuan..

Ramai blogger pencacai penjilat Anwar mula panas punggung dan bertungkus lumus nafikan bahawa puak dorang akan tukar bendera negara jika ditakdirkan Anwar jadi PM..

Yang paling gua tak boleh tahan, ada sorang blogger satu parlimen dengan gua meletakkan artikel yang kononnya membuktikan bahawa bendera ciplak dorang pada malam tu adalah bendera sebenar Malaysia..

Dan kononnya, bendera yang dorang panggil "sang sasau saka" tu adalah ciptaan pejuang sebenar kemerdekaan yang terdahulu menentang pihak penjajah British..

Hahahahaha...., tak sangka bahalol jugak member gua tu ye.. Mesti dulu dia gagal dalam subjek sejarah sebab ponteng kelas sambil menyuruk dalam tandas..

Kat sini gua ada BUKTI bahawa bendera "sang sasau" tu adalah hasil ciptaan penyangak PKR sendiri!! Tak percaya? Cuba korang tengok kat bawah ni...



Rupanya anak ikan Anwar sendiri yang cipta bendera Sang SASAU tu pada tahun 2007.. Dan dia sendiri mengaku bahawa dia ciplak bendera tu dari bendera Singapore serta Indonesia.. (baca sini)

So sekarang ni, dah jelas puak-puak Pakatan tu memang ada agenda untuk tukar bendera Malaysia kalau dorang berjaya tawan Putrajaya selepas PRU13 nanti..

Dan bila perkara ni terdedah kepada umum pada malam sebelum merdeka hari tu, blogger penjilat punggung Anwar terus dikerah untuk cover line..

Gua pun heran.., blogger Pakatan ni kalau tak buat kerja bodoh, dorang tak senang duduk ke hah? Dah tu, suka pulak tunjuk kebodohan dorang pada umum.. Apa kejadahnya semua ni beb?

Mula-mula tukar bendera.., lepas tu buang Raja.. Last sekali mesti dorang akan jual negara.. Itulah agenda sebenar Pakatan yang ramai tak tahu!!!

Jadi.., gua tunggu apa pulak putarbelit hancing yang blogger Pakatan akan buat lepas ni.. Mesti dorang akan tuduh Najwan Halimi tu sebenarnya adalah SB Polis upahan Umno yang menyamar... Hahahahaha...

MPP

Tiada ulasan: