Selasa, 13 November 2012

PANASS!! Cerita MKK Pas, Cuba Cabul Isteri Orang!! #TukarKedah

Contoh cabul.. hiasan..

Semalam Mc dihubungi oleh sahabat Mc yang menetap di Baling. Kiranya dia ni memang orang Baling pior la. Mc ingat dia sengaja nak call Mc nak tanya kabar ke, nak ajak pergi mancing ke. Rupanya dia call nak sampaikan satu cerita panass.

Panas? Ya, panass bro!

Kisahnya berlaku dua minggu lepas. Biasala orang Pas ni memang tak dapat dipisahkan dengan cerita seks-seks ni. Mungkin puak Pas ni terpengaruh dengan iklan-iklan ubat kuat yang bersepah-sepah kat dalam harakah tu.

Kisahnya macam ni, seorang MKK Pas di sebuah kampung dalam daerah Baling, dia yang berumur lingkungan 70an. Disyaki cuba mencabul isteri orang.

Perbuatan terkutuk itu dilakukan di hadapan sebuah masjid. Apabila dia dikatakan cuba memeluk isteri orang itu dengan sengaja.

MKK ni dulu memang terkenal dengan romeo kampung. Zaman mudanya dulu memang habis semua anak dara dan bini orang disapunya. Namun setelah berumur, mungkin orang kampung fikir dia dah insaf lalu diangkat menjadi AJK masjid.

Dia juga selalu dibenarkan beri tazkirah kepada orang kampung. Kerana dia juga orang kuat masjid dikampung berkenaan.

Namun selepas peristiwa tersebut, dia tidak lagi dibenarkan untuk memberi takzirah. Malah dia dimarahi oleh S/U Pas kawasan tersebut supaya menjaga diri.

Cerita ini masih lagi menjadi cerita dalam kain dikalangan orang Pas. Kiranya mereka mengawal cerita ini dari tersebar. Takutlah, cerita MKK Pas mencabul isteri orang tersebar. Kalau tersebar, apa mereka nak jawab dengan orang atas? ye tak?

Tapi rasanya lepas ni memang ia akan tersebar jauh. Jawabla dengan ketua masing-masing.

Cerita buruk yang mendatangkan mudarat memang tak elok disimpan. Kalau disimpan, orang takkan tahu apa kejadian sebenar yang berlaku.

Moral cerita ni ialah, berhati-hati dengan orang Pas walaupun mereka tua, namun kegatalan mereka tidak pernah berkurang. Islam hanya topeng, bini orang pun depa nak sapu, Teruk betui puak ni!


McTheory:
Selamatlah peluk tak lama, kalau lama dah tentu lain jadinya!

Tiada ulasan: