Sabtu, 24 November 2012

PANASS!! Hairie Othman Kena BELI Dengan UMNO?


Agaknya terkejut dengan perkembangan terbaru ni, Hairie Othman yang sebelum ini begitu galak berceramah diatas pentas PAS sekarang ini dilihat mempersoalkan tindakan Nik Razi yang mendoakan BN KO.


Beberapa jam selepas beliau 'twitt' mengkritik Nik Razi sudah ada penyokong PAS yang menuduh Hairie Othman khianat dan ada yang fitnah beliau telah dibayar UMNO. Ini semua gara gara teguran beliau yang melihat doa Nik Razi agak ekstrem.

Mc percaya Hairie mungkin akan rasa terkejut dengan perkembangan ini. Namun apa nak dikata, itulah Pas. Itulah wajah parti Pas yang sebenar.

Lebai, serban dan jubah yang mereka pakai tu hanyalah 'cover' yang menutup jahat disebaliknya. Sedangkan didalam hati mereka, penuh hitam dengki dan iris hati.

Mungkin Hairie belum lagi jadi totok Pas, sebab tu dia masih merasakan doa K.O BN tu ekstrim, tapi percayalah, bagi yang totok dan taksub, doa K.O BN tu adalah perkara biasa.

Pesanan untuk Hairie, Soalan berkaitan dengan Islam yang sebenar tu, usah ditanya kepada Pas. Kerana mereka sendiri tidak mampu untuk menjawabnya. Pas bukan Islam pun!! Pas hanya ISLE celup drama sokongan politik di Malaysia!!

McTheory:
Jadi Hairie, ini baru sikit.. banyak lagi yang tersembunyi benda pelik pasai Pas ni!

Tiada ulasan: