Blog Top Sites

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Ahad, 11 November 2012

PANASS!! Rakaman Panas Nurul Izzah Bersama Pensyarah! Masihkah kau ingat?



Apakah Nurul Izzah masih ingat kisahnya bersama dengan pensyarahnya dulu? Blog SangkalakalaJari9 mengingatkannya semula!

Mungkin juga Nurul Izzah lupa agaknya, tapi Sangkakala akan memberi imbasan sedikit kepada Nurul untuk beliau mengingati apa yang telah berlaku.

Nurul Izzah ingat lagi siapa yang bagi markah untuk membolehkan lulus dalam peperiksaan tu?

Nurul Izzah ingat lagi tak, berapa banyak wang yang diberikan kepada Nurul Izzah pada kali pertama berjumpa?

Nurul Izzah ingat lagi tak tudung warna cream yang Nurul pakai tu?

Nurul Izzah ingat lagi tak semua tu?

Kalau tak ingat juga, nanti kita keluarkan bukti hidup yang mana ianya akan membuktikan segala galanya tentang aqidah Nurul Izzah yang telah hilang sejak lama dulu dan bukannya baru kini.


McTheory:
Muka cantik tak semestinya hatinya baik!

8 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

Keluarkan jer bro... Lama lama basi nanti! Nanti org kata fitnah pulak!

Tanpa Nama berkata...

Kuarkn jerr... Klu pihak umno laju jer diowg akn sbarkn... Puiiiii. Cai2 pr!!!

Tanpa Nama berkata...

gua dah lama tunggu ni. kasi keluar le brader oiii.

Tanpa Nama berkata...

wow!!!!!!!!!!!!
boleh tahan juga nenen dia ... bikin gua stim juga ...

Tanpa Nama berkata...

pehh tetek baik jugak nih!

Tanpa Nama berkata...

Jangan aib sesama manusia keculi klu kita rasa kita bukan beragama islam lantak la....

Mahathir Mohamad berkata...

Akhlak yg komen tak mencirikan seorang muslim

Tanpa Nama berkata...

pergh......klu dapat diani bbbj aku pun syok gak ni.tengok muka ngan tetek dia buat aku horny.

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review