Khamis, 24 Januari 2013

PANASS!! Ambiga Srerasasau Rancang Untuk Ugut Kerajaan Dengan DEMO BERSIH!!

Tak sudah-sudah puak ni nak buat kacau di ibu negara. Selepas gagal dengan perhimpunan KL112 yang tak mendapat sambutan hangat. Mereka merancang untuk buat lagi demo di ibu kota.

Motif mereka ini bukan untuk pantau pilihanraya, itu semua bullshit, nothing. Apa yang mereka buat hanyalah mahu menunjukkan Malaysia negara yang tidak aman dan tidak stabil dimata luar.

Ambiga Sreenevasan ditanya hari ini mengenai kemungkinan pergerakkan tersebut menganjurkan satu lagi perhimpunan untuk memastikan mesej mereka didengari.


“Berapa banyak perhimpunan yang anda anjurkan sebelum mereka menerima mesej? Tetapi saya tidak menolak kemungkinan, tolong jangan silap faham.

“Ia benar-benar bergantung kepada respon yang kami terima akan tetapi buat masa ini masih belum ada rancangan untuk menganjurkan perhimpunan,” katanya kepada pemberita disini.

Beliau menambah, buat masa ini Bersih 2.0 hanya fokus kepada mobilisasi rakyat untuk memantau pilihan raya dan menggalakkan jumlah keluar mengundi tinggi bagi mengelakkan penipuan pilihan raya.

“Rancangan kami adalah untuk turun kebawah, sampaikan mesej tentang pentingnya turun mengundi dan memastikan pemantau kami bersedia,” kata Ambiga merujuk kepada PEMANTAU Bersih 2.0.

 Kenyataan Ambiga ni seolah-olah dia mengugut kerajaan. Macam la hebat sangat, siapa dia nak buat pantauan pada PRU ini? Kalau benar hebat, patutnya Ambiga buat pantauan pada pemilihan PKR dan Dap dulu. Kemudian baru fikir buat pantauan pada PRU.

Diri sendiri penuh taik, lagi nak tuduh orang busuk. Haprak punya orang!


McTheory:
Cakap pun berbelit, 5,6 kali baca baru faham. ha ha ha..

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

AMBIGA ..WAA MAU CAKAP KALO LU TARAK SUKA SAMA INI MALAYSIA..LU BOLEH BERAMBUS BALIK INDIA LAAA..APA LU PIKIR INI NEGARA TARAK MARUAH KAH? LUA BLU PUNYA MOYANG DI INDIA LAA..JANGAN BIKIN KACAU DI MALAYSIA MALAYSIA MAAAA...xxxxI

Tanpa Nama berkata...

kalu lu x suka malaysia baik balik india..dia ingat ini negeri dia punya ka..ini melayu punya la..lu india mali mau tunjuk samseng ka..baik lu balik india..sana lu mau buat apa lu punya suka laa..apa la lu ini malaysia neraga yg amam lu mau buat kecoh ka..sana india bleh laa..

Tanpa Nama berkata...

Dia buat demo kat KL kita akan pasang gerai burger lebih banyak lagi didepan rumahnya selama 24jam 7 hari seminggu. Siap ka-ra-oke lagi lagu tamil!!!!Dia tak serik ke? Dasar paria!!!!

Dyll berkata...

Dia bertambah LEMAK BERKRIM sebab tak ada tindakan diambil terhadapnya, walaupun dah berkali-kali dia berdemo....Kepala hotak dia dah bertambah besar dan keras...