User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Rabu, 9 Januari 2013

PANASS!! Azizan dan Pas Kedah Nak Tipu Rakyat Kedah Lagi! WAJIB BACA! #TukarKedah

Lembu dengan tuan punya lembu, yang lembu tu belah kiri!!

Selama dua hari jugalah blogger dan cybertroopers Pas Kedah berfikir untuk melawan balik sijil penghargaan belanjawan defesit yang diberikan kepada MB Kedah Ustaz Azizan.

Mereka kata Pemuda BN tak pandai kira. Tapi sebenarnya, siapa yang menipu? Pernah dengar CYWAR? Permainan orang bijak membuli orang bodoh, dari luaran nampak orang bodoh tu menang, namun pada hakikat sebenarnya, si bodoh sedang membuka pekungnya sendiri.

Itulah yang terjadi pada Pas sekarang. Rasa diri hebat, belanjawan mereka mungkin yang terulung, tetapi sebenarnya penuh dengan tipu muslihat dan berlubang sana-sini.

 Kat bawah ni Mc senaraikan 5 sumber yang tak pasti, atau belum wujud yang dimasukkan kedalam pendapatan negeri Kedah.

Dey tambi! Benda yang tak wujud mana boleh masukkan, walaupun ia mungkin perancangan. Namun secara logiknya perancangan yang tak masuk akal, mana boleh kita senaraikan sebagai pendapatan kan?

Tak percaya bawa kat bawah ni,

1. Pendapatan sebanyak rm20 juta daripada penjualan air kepada P.Pinang. Walhal perkara ini belum pasti lagi kerana Lim Guan Eng dalam sidang DUN Pulau Pinang menegaskan yang kerajaan P.Pinang tidak akan membayar kepada Kedah satu sen pun.

2. Pendapatan daripada hasil premium tanah milik seorang korporat di Langkawi sebanyak rm20 juta. Padahal rundingan perkara ini belum lagi muktamad, sesuatu yang tak pasti!

3. Penjualan tanah di Bandar Baru Kulim milik SHAHPADU yang dirampas sebanyak rm30 juta. Perkara ini masih lagi dalam proses perundangan. Masih lagi menjadi angan-angan!

4. Pendapatan hasil premium tanah milik MAB di Jitra sebanyak rm30 juta. Perkara ini belum lagi pasti, kerana perundingan kerajaan pusat belum pun bermula dan muktamad. Benda tak runding dah bawa masuk plan?

5. Penjualan air mentah kepada SADA berjumlah rm30 juta. Ini juga belum pasti kerana menurut CEO SADA, SADA takkan membayar jumlah tersebut kerana terlalu tinggi, sekiranya SADA membayar jumlah tersebut, ianya akan menyebabkan SADA terpaksa menaikkan tarif air seterusnya membebankan pengguna iaitu rakyat Kedah.



Itu baru 5 sumber pendapatan yang tidak pasti. sebenarnya banyak lagi, tapi cukuplah dengan menjawab itu dulu. Mohon pencerahan daripada blogger Pas Kedah untuk menjawab 5 persoalan ini. Itu pun kalau ketua blogger Pas Kedah, Zukifli Yahaya ada teloq la. Kalau rasa diri macam pondan kat Limbung Kapai, hang tak payah jawab.

Selamatlah depa cuma jual tanah dengan jual air. Agaknya kalau tahun depan, kerajaan Pas lagi yang memerintah Kedah, Gunung Jerai pun depa senarai dalam perancangan nak jual kot. he he he..


McTheory:
Kita tengok, sama ada blogger terhebat Pas Kedah nak jawab ka dak? Kalau tak jawab memang pondan limbung kapai la..ha ha ha

6 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

yg lembu tu cuma umNgok dan Sharizat saja!

Tanpa Nama berkata...

Mc, hang tak masuk kira lagi, kan? yang PAS nak jual air kawasan tadahan kapada MADA. Yang tu saja mahu rm100 juta setahun.

Bongok, kan? PAS Kedah ni.....??

Zulkifli Yahaya ni lah yang dok bagi keyakinan kapada Ustaz Azizan PAS akan menang lagi PRU 13 niii...

Bagi ceramah kat lebai PAS tongok di kampong Kubang Ghotan boleh laaannn

Tanpa Nama berkata...

Dok kata umngok, pasngok nampaknya lebih dahsyat lagi sampai sanggup bohong dan pemainkan agama untuk kuasa dunia yang sikit cuma. Sepatutnya lqagi kena takut kepada Allah,, tapi nampaknya mereka lebih takut kpd manusia. Aku dah hilang respek kat puak ni.. depa lebihh teruk bukan saja dari umno tapi lebih bahaya dari kafr harbi tu..

Tanpa Nama berkata...

Nanti bila MADA kena bayaq ayaq nanyalah kami orang bendang ni takut2 MADA pula cas pak tani macam aku. Nanya nanya

Tanpa Nama berkata...

Nanti bila MADA kena bayaq ayaq nanyalah kami orang bendang ni takut2 MADA pula cas pak tani macam aku. Nanya nanya

McTheory berkata...

Sebenarnya banyak lagi benda yang puak gila ni nak buat. Nanti Mc dedah satu per satu.. Mc sendiri pun sibuk sekarang ni.. insyallah ada masa, kita dedahkan sama-sana noo..

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review