Rabu, 23 Januari 2013

PANASS!! Tahniah Pas Kerana Memajukan Pusat Komuniti KUIN!! #TukarKedah




KUIN melangkah kehadapan sekali lagi apabila berjaya membuka Pusat Komuniti Pas dalam kampusnya di Mergong. Blog Medan Tempur Kedah ada cerita baik punya pasal KUIN ni.

Pada asasnya Pusat Khidmat Komuniti KUIN  ditubuhkan adalah untuk mengadakan program dan aktiviti setempat bersama penduduk dan rakyat di Kedah.

Sebelum ini Pusat Khidmat Komuniti berjaya menaikkan nama KUIN didalam setiap program dan aktiviti kemasyarakatan..Banyak program pengajian ala ala pondok diadakan.

Sehinggalah bertukarnya pengarah baru..Pengarah baru Pusat Komuniti KUIN ini adalah Ust Ghani Samsudin..Beliau merupakan orang berpengaruh dalam Pas pust dan pernah menjadi calon di Dun Sg Burong Selangor.

Pusat Khidmat Komuniti KUIN sekarang ini lebih banyak tertumpu kearah mempromosi Pas dari menaikkan nama KUIN sendiri..Kalau dilihat pada screen shot yang aku ambil dari FB Pusat Komuniti KUIN hampir kesemuanya posting tentang parti Pas.

inilah dia pengarah baru Pusat Khidmat Komuniti KUIN Ust  Ghani



Ini membuktikan lagi bahawa Azizan dan Jamil hanya mementingkan kroni sehingga sanggup memberi jawatan apa saja dalam KUIN, hakikatnya mereka ini lebih banyak buat kerja parti dari KUIN..

Sebenarnya banyak cerita menarik aku dapat tau pasal Pusat Khidmat Komuniti KUIN.. Kalau dedah confirm Azizan kena serangan jantung..Tapi buat masa ni, Aku kongsikan dulu macamana Pas gunakan Pusat Komuniti KUIN untuk kepentingan parti..

Patut la Azizan sayang sangat kat Jamil tu, rupanya Jamil tu dok kempen Pas dalam KUIN. Nampak sangat Jamil ni budak pesuruh Azizan.

Sampai lingkup KUIN Jamil kerjakan, tapi Azizan tetap sayang, rupanya sebab macam ni la..


McTheory:
Untuk Selamatkan KUIN kita perlu tukar kerajaan negeri Kedah

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ahh,umngok jeles!

Tanpa Nama berkata...

Pas jahanam.....

Tanpa Nama berkata...

MARI KITA SAMA-SAMA BERFIKIR SEJENAK BERKAITAN KISAH DIBAWAH..

SEKIRANYA GOLONGAN TERSEBUT HANYA MENGGUNAKAN KUIN SEBAGAI TEMPAT PERJUMPAAN APA SALAHNYA JIKA DIBANDINGKAN ADA GOLONGAN YANG SANGGUP MENJUAL SEGALA HASIL BUMI PADA GOLONGAN YANG LAIN....

RENUNG..RENUNGKAN...