Ahad, 6 Januari 2013

TUDIAA!! Terkeluaq Mata Pak Lebai Pas Tengok AhMoi Seksi Joget K-PoP!!


WOW.... Boleh tahan juga...pak-pak lebai ni layan...K-POP.... Rasa bangga pun ada....



Semalam berlangsung ceramah dan konsert K-Pop di Tapak Ekspo Seberang Jaya. Apa yang menariknya program ceramah agak hambar dek kerana rakyat di sekitar Permatang Pauh dah terlalu muak dengan momokkan yang meremehkan minda mereka.

Penceramah seperti biasa tak habis dengan pembohongan ..fitnah malah hasutan agar rakyat turun ke demo yang bakal berlangsung tak lama lagi hanyalah satu skrip kitar semula.

Paling menarik dalam demo tersebut melihat akan gelagat pak lebai dan para pengikut pakatan. Mereka tak berganjak dek kerana gelekan beberapa Ahmoi diatas pentas..

Korang tengok sendiri gelagat para penyokong pakatan..dek gelekan Ahmoi atas pentas langsung mata tak berpaling ke arah lain..Dah tak ada modal lain selain menggunakan perempuan menari diatas pentas untuk elak orang ramai beredar.. Ini bukan kebangkitan rakyat.. Ini nak membangkitkan nafsu serakah..

Apa yang menarik..dalam masa orang Umno dan umat Islam sibuk dan cemas mengenai isu nama Allah dan amanat Hadi..puak pakatan layan K-Pop.. apa ada hal...relek jer. Cerita ni Mc ambil dari blog Pisau.Net.

Nak terkeluaq mata pak lebai Pas tengok ahmoi dok gelek atas pentas tu.

Memang lengkap dosa pancaindera Pas malam tu. Mata tengok ahmoi seksi, telinga dengar fitnah, mulut mengumpat UMNO/BN, tangan pegang anu, sebab keras tengok ahmoi k-pop. ha ha ha..

McTheory:
Kalau bukan lucah, bukan Pakatan namanya!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau dah minum kopi kuat nak kena cari la gu dia..lepas ni pakat pi gereja la..minta ampun.