Blog Top Sites

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Ahad, 3 Februari 2013

PANASS!! Esok Azizan Razak MB Kedah BAKAL BUBARKAN DUN KEDAH!! #BubarDunKedah


Esok ada cerita panass mengenai DUN Kedah pada Pukul 11.30 pagi. Dengar cerita Ustaz Azizan akan bubarkan dun Kedah lebih awal dari jangkaan, malah Ustaz Azizan sudah tidak sabar untuk turun takhta dan berikan jawatan MB kepada orang lain, kecuali kepada ahli Pas dan sekutu Phahrolrazi.

Mungkinkah Ustaz Azizan akan membuat kejutan? Siapa tahu!!

wahh.. macam adik dan abang..

Gambar yang akan cetuskan kontroversi tahap dewa punyalahh.. terbaik dari ladang!!

McTheory:
Sian tengok Ustaz Kita tu..

6 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

aiyoo amaaa appaa,butui ka ni..

Tanpa Nama berkata...

kami mmg dok tggu dah. bubar cepat. dah lama kena DERA ngan puak pas ni.

Tanpa Nama berkata...

Tak tkt kena pecat ka.....takdak hal la ustad pas kan nya bagiuh pn.

papa jahat berkata...

Azizan dah berpatah arang kerana selalu kena dera dgn puak pahahrolrazi dri anuarwins. Azizan pun dah tahu pada PRU 13 ni dia dah tak dicalunkan jdi MB. habis dri pda bgi puak anuarwnis lebih baik bagi kat UMNO BN hati pun rasa puas.

Tanpa Nama berkata...

setuju kata papa jahat

Tanpa Nama berkata...

bubar dah ka??

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review