Sabtu, 16 Februari 2013

PANASS!! MB Kedah Mengamuk Disebabkan Rakaman Audio Adun Pas KUTUK Dirinya Didedahkan!! #TukarKedah


 Kelmarin Mc ada terima panggilan dari sahabat Mc yang berada didalam Pas. Dia ni kiranya bekerja agak rapat dengan MB. Sebab tu ada yang terjadi kat Azizan Razak, dia boleh tau. Namun dalam banyak-banyak cerita, Mc lebih tertarik untuk mengetahui reaksi Azizan apabila rakaman Nasif Mustafa kutuk beliau selepas hadiri program 'My beautiful Malaysia' tempohari.

Azizan memang takkan buka PC atau laptop, namun orang-orangnya memaklumkan pada beliau, tentang perangai busuk Nasir Mustafa dan gengnya mengutuk Azizan dan merancang untuk menjatuhkan Azizan secara diam-diam.

Walau ada pencacai Pas kata, rakaman tu ciptaan kami. Namun, setelah kami buktikan secara terperinci. Memang terbukti, rakaman tersebut milik Nasir Mustafa dan gengnya. Pada mereka yang belum pernah dengar rakaman tersebut, boleh klik SINI dan buktinya klik pula SINI.

Disebabkan itu, Azizan Razak, MB Kedah mengamuk dan berjanji akan memporak-perandakan Pas Kubang Rotan yang diketuai oleh Nasir Mustafa. Porak peranda macam mana tu, Mc tak tahulah. Tapi percayalah Azizan sudah menghantar gerakannya untuk jatuhkan Nasir pula.

Nasir pun bukan calang-calang backupnya. Nasir bersama 'Bapak Syiah Malaysia' Mat Sabu dan Phahrolrazi, jadi bukan mudah untuk dia dijatuhkan.

Cuma untuk Nasir kembali jadi calon PRU ke 13 ni, Mc nampak laluannya agak sukar. Sebab Nasir mengutuk Pesuruhjaya Pas Kedah, kuasa memilih calon Pas Kedah berada ditangan beliau.

Mc harap Nasir berdoalah banyak-banyak, minta dijauhkan dari bala! heh..

McTheory:
Makin parah masalah dalaman Pas ni..

Tiada ulasan: