Blog Top Sites

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Ahad, 3 Februari 2013

PANASS!! PM @NajibRazak Pakai Baju 'CINA MATI' Untuk Gong Xi Fa Cai?


Betul ke DS Najib pakai baju cina mati. Mula-mula Mc pun rasa sangsi, tapi setahu Mc, bila cina mati, baju yang boleh dipakai ialah warna hitam. Mana ada cina mati pakai baju merah? Sebab merah lebih berkait rapat dengan kegembiraan. Sebab tu bila raya cina, orang cina pakai baju merah.


Haa.. dah baca kan. Kod pakaian untuk orang mati warna hitam. Apa la nak jadi dengan puak Pakatan haram ni. Tak sudah-sudah kantoi menipu. Kalau selalu menipu, nanti dah takdak orang nak percaya. Tapi yang peliknya, macam Anwar, walaupun selalu menipu, tapi tetap ada cai-cai Pakatan yang percaya, kenapa ya?

Orang kata kali sekali kena tipu tu kita bengang! Tapi kalau selalu kena tipu tu, orang panggil BANGANG!!

McTheory:
Maknanya cai-cai tu Bangang la.. he he he..

0 Komen Pembaca:

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review