User Online

Politics Blogs

Post Terbaru!!

Kempen LIKE Page!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Ahad, 10 Februari 2013

PANASS!! Rakaman Audio Adun Pas Kedah Maki MB Kedah, Sokong UMNO Kapiaq?!! #TukarKedah

Inilah YB Nasir Mustafa, Adun Kubang Rotan

Pada yang nak dengar rakaman ni. Mc harap bersabar banyak-banyak, sebab rakaman ini diambil secara sulit. Mula-mula memang ada sikit gangguan, namun selepas tu, rasanya dah ok. Nak dengar lebih baik, sila gunakan earphone.


Komen YB Nasir:

Lepas ni orang bawahan boleh sertai program yang menunjukan sokongan kepada UMNO. Kemudian pakai baju yang menunjukan sokongan pada UMNO. Lebih kurang macam tu la komen YB Nasir ni. Agaknya di tujukan pada sapa?

Tapi ayat last sekali tu yang tak boleh tahan.

Sembelihan orang UMNO tak boleh, sembahyang dengan orang UMNO pun tak boleh. Pakai baju UMNO serupa masuk UMNO, kapiaq juga la.

Orang UMNO ni kapiaq ka?

Wahai orang UMNO tolong komen dan ajaq sikit puak Pas bodoh ni!

McTheory:
Kalau UMNO kapaiq, tok wan hangpa yang sokong UMNO dulu, pakat kapiaq habis la noo..

9 Komen Pembaca:

Tanpa Nama berkata...

kapiaq butoh hangpa la pas oiii!! haram jadah sungguh!

Tanpa Nama berkata...

yg kapiaq n buto tu ameno la!! bodo punya ameno

Media Shah Alam berkata...

Tirama kasih bodohkan umno.jadi segala pemberian orang-orang umno berbentuk pribadi atau bantuan kerajaan pusat,,maknanya orang cerdik terima bantuan oramg bodah lah ye...patutlah golongan cerdik dalam pas perbodohkan orang bodoh dalam pas dengan derma tin milo,sedangkan yang cerdik pakai kereta harga suku juta,,yang bagi derma pakai motor buruk,,siapa yang lebih bodoh dan diperbodohkan

Tanpa Nama berkata...

HANYA TINGGAL BALA ALLAH SAHAJA YANG BELUM TURUN KEPADA PENGANUT PAS DAN PARTI PAS ... INSAFLAH SEBELUM TERLAMBAT..SAUDARA2KU BERTAUBATLAAH

exPAS 2009.

abd hamid abdullah berkata...

xhabis habis lg pas ini mengkafirkan org. xtakut langsung akn dosa. apa salah sangat kalau umno dan pas berbaik untuk ummah, dgn dap boleh berpeluk sakan. siap2 sambut hari jd lg. pada hal dap dah terang lg bersuluh menolak islam. apa nk jd dgn pas ni

Tanpa Nama berkata...

aku rela dianggap BODDOH dan KAFIR dari bersekongkol dengan hamPAS PUKIMAK..

Tanpa Nama berkata...

inilah akibatnya MENCAMPURGAULKAN POLITIK DENGAN UGAMA[islam].sebab itulah UMNO asingkan POLITIK dengan UGAMA[islam]kerana takut perkara2 yang tidak diingini[salah satunya yang berlaku sekarang ni]berlaku.

Tanpa Nama berkata...

aku nampak muka adun tu taklah lebih Islam dari org Islam yg dia kata kapiaq...dia kah yg tentukan org Islam lain tu kapiaq....jangan dok kapiaq org noooo...kut2 hang tu yg kapiaq..... sedap2 kata org kapiaq dia tu sendiri dah tentu mashoook sorga kaaaaaaa.....

lebai kampung berkata...

Aku cukup heranlah,pas dan umno ni berkelahi tak berhenti. orang cina ,hindu,bai tepok tangan.hampa tengok pr13 ni depa berestu 100% pangkah dap,yang melayu berpecah,akhirnya menangis tak berlagu,bangsa pi mana,agama pi mana.yang dok bagi berpecah ni pemimpin2 melayu yang gila kuasa,bila dapat jadi wakil rakyat ,naik kereta besar ,rakyat pun dah tak nampak,berkawan dengan kroni dia saja,umno semacam,pas lebih lagi2 lah ,akhirnya jadi lebai malang ,negara dapat ke tangan orang.

Kempen LIKE!!

Mari Kita Terus Selamatkan KEDAH Dari Tangan Puak PAKATAN !! Sila Nyatakan Sokongan Dengan LIKE Button Ni -->
P/s: Setiap LIKE Anda Amat Berharga Kepada Kami!

Anda Sokong UMNO? Sila LIKE kat Sini!
P/s: Perkasakan UMNO di Alam Maya!

Popular Posts

Arkib Blog

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | GreenGeeks Review