Selasa, 12 Mac 2013

HOT INFO! Penduduk Kampung Di Lahad Datu Hampir Di Penggal Kepala Oleh Penganas! #LahadDatu


Operasi Daulat di Kampung Tanduo tamat kerana pihak keselamatan mendapati sudah tidak ada pengganas Sulu bersembunyi di situ. Kini pihak keselamatan membina kem sementara untuk memantau keadaan keselamatan di Kampung Tanduo.

Pihak keselamatan kini menumpukan operasi membersih dan mencari pengganas Sulu di kawasan Tanjung Batu. Semuanya untuk memastikan penduduk di zon merah dan penampan selamat.

Sementara itu seorang penduduk di Tanjung Batu menceritakan detik-detik cemas apabila beliau diculik oleh pengganas Sulu. Ternyata, penceroboh Sulu tu bertindak ganas.

Ajmain Mahmod merupakan salah seorang penduduk yang diculik pengganas di Kampung Tanjung Batu menceritakan bagaimana dia nyaris dipenggal kepala dengan parang Bagong oleh pengganas Sulu yang begitu kejam dan tidak berperikemanusiaan.

Sudah la menceroboh negara orang secara haram, bertindak ganas pula tu, memang patut anggota keselamatan kita 'hapuskan' semua penceroboh ni.

Dasar tak sedar diri, datang buat 'onar' dinegara orang, mengaku negara sendiri. Pergi mampus la penganas!


McTheory:
Ternyata orang macam puak ni yang buat orang luar kata umat Islam tu penganas!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

siapa jua yg datang dan tinggal dari kawasan operasi patut disiasat dgn terperinci krn ingatla pngganas kiramIII sangat licik dan pandai menipu serta menyamar....