Selasa, 26 Mac 2013

PANASS!! Anwar bawa Malaysia Ke jalan kehancuran!! - Tun Daim



Bekas Menteri kewangan Tun Daim Zainuddin memberi komen berkenaan Anwar Ibrahim dan masa depan negara jika dia memerintah.

Siapa yang tidak kenal dengan Tun Daim? Beliau merupakan seorang anak Melayu yang mempunyai banyak pengalaman dalam sektor pengurusan ekonomi negara. Sebab itu beliau bisa berbicara tentang kegagalan Anwar sebagai Menteri Kewangan suatu ketika dahulu.
Betul juga kata-kata Tun Daim Zainuddin ni. Patutnya kita blogger kurangkan main cerita Anwar, fokus dan hentam dasar Pakatan. Sebab Anwar ni gila glamor. Dia memang suka diberi tumpuan.
Kini kebimbangan dinyatakan oleh Tun Daim tentang keselamatan dan kesejahteraan negara sekiranya Anwar menjadi PM. Erti kata lain jika anda memilih Pakatan maka anda sedang mengundi untuk kehancuran Malaysia itu sendiri.
Anwar sebenarnya agak gentar dengan Tun Daim kerana mengetahui ekonomi Malaysia stabil semasa Tun Daim menjadi Menteri Kewangan. Namun setelah diambil alih oleh Anwar, ekonomi Malaysia terus merudum. 

Atas sebab itu, Tun Daim tidak yakin dengan kemampuan Anwar. Malah risau jika Malaysia dibawah tadbirnya. Sebab dalam Pakatan pun hanya Anwar yang dilihat berupaya menjadi pemimpin. Yang lain HANCOR!! he he..

Kalau Anwar yang teruk pun puak Pakatan angkat sebagai ketua, agaknya yang lain macam mana ya?
Ayuh Selamatkan Malaysia daripada dijajah oleh Pakatan!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tun Daim memang takut..sbb lepas beliau tgglkan menteri kewangan, Anwar plak ambik alih. Segala mak nenek duit yg dingap dlm simpanan Anwar. Tu yg kami fikirkan sebagai pemerhati tulin bukan hipokrit.

Tanpa Nama berkata...

PERCAKAPAN LEBIH PANTAS DARIPADA PERBUATAN'''DLDALAM KOMEN FB BANYAK MATA LALAT DARIPADA MATA LEBAH...SEGALA PAKAR PAKAR ADA ITULAH MANUSIA YANG MENILAI SESUATU ITU MENGIKUT KATA HATI TANPA BERAKAL...ALLAH LEBIH MENGETAHUI SIAPA KITA

Tanpa Nama berkata...

Ohh..yer ker?? Peremba tu apa kisah nyer??