Rabu, 20 Mac 2013

PANASS!! Anwar Mula Hantar Surat Untuk Merisik!!


Pakatan mula berasa goyang kerana beberapa isu pada akhir-akhir ini tidak menyebelahi mereka. Jadi untuk membuat banci atau merayu rakyat Malaysia. Pakatan Haram telah mem'pos'kan surat rayuan mereka kepada setiap penduduk di kawasan tertentu.

Apa yang menariknya dalam surat ini, Anwar sendiri mengaku tak dapat bertahan dalam perjuangannya. Bermakna, pakatan semakin goyang dengan kekuatan BN sekarang. Ditambah pula dengan kurangnya sokongan rakyat terhadap pakatan. Anwar terasa benar-benar risau.

Dulu kata kat BN sebab edar surat mintak sokongan. Sekarang ni bila dia sendiri buat tak salah pulak?

Cakap tak serupa bikin sungguh puak ni.


McTheory:
U Ulang I Saman U.. he he..

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Abu Hurairah melaporkan, Saya dengar Rasulullah S.A.W. menerangkan,
"Sesiapa yang menuduh hambanya berzina, pada hari kiamat nanti hukuman hudud dijalankan kepadanya, kecuali orang yang dituduh itu memang bersalah seperti yang dikatakannya."
(Direkodkan oleh Bukhari dan Muslim).

Sebagaimana yang dinyatakan dalam hadis diatas, sekiranya anda 'benar-benar yakin tanpa sebarang keraguan' tentang pertuduhan zina terhadap seseorang,teruskanlah.Anda akan terlepas dari Hukuman Hudud di Padang Mahsyar kelak,kerana kebenaran dari pertuduhan anda.
Namun,jika apa yang anda yakini adalah salah,maka bersiap sedialah untuk diadili dengan Hukuman Hudud yang menanti di akhirat kelak.
Pendek kata,sekiranya yakin-teruskanlah usaha anda & jika sebaliknya....fikir-fikirkanlah.

Tanpa Nama berkata...

AKU TENGOK TANDATANGAN DIA MEMANG MACAM RUPA KEPALA KOTE.......

Tanpa Nama berkata...

Cuba hangpa tengok betoi-betoi gambaq tu. Dia pegang muka sapa? Respon pun semacam ja...ehm...ehm....

Tanpa Nama berkata...

mengapa bila pasal pemimpin pr jer orang cakap fitnah,kalau pemimpin bn plak betoi betoi betoi,maksum sangat pemimpin pr ni?

Tanpa Nama berkata...

Smua yang pemimpin PR buat smua suci murni..BN je yg salah...begitu la hebat nya PAKATAN RAKYAT..kena tang pemimpin depa fitnah UMNO la apa la bagai..kena tang BN semua btul belaka walaupn xde bukti...cibai la PR..

Tanpa Nama berkata...

Kepada pengulas yang siap dengan hadis ini memang cantik. Tuduhan tiada bukti seperti tuduhan Pr kes altantuya lebih berat sebab tuduhan melulu berbanding satu bukti jelas video cam gambar seorang pemimpin yang ehem-ehem. so salah puak Pr menuduh tanpa bukti lebih berat dari tudauhan yang disertai bukti 99.% tepat.. Amacamm.. Senang cerita sumpahla kalau betul tak buat ...

Tanpa Nama berkata...

Betul tanpa nama...
Aku setuju...
Sepatutnya ulasan hadis ni diberi kepada yang tuduh tapi xde bukti...
Main cakap tp xde bukti
Bile xde bukti, ckp la org ni makan rasuah la ape la..
Kepada yang keluarkan hadis ni..
Aku nasihatkan sebelum sokong mana mana pergi tgk video zulkifli nordin dulu..kalo korang btul2 syg agama..

Tanpa Nama berkata...

Aku nak habaq kat hampa..kalau nik aziz, hadi, mat sabu n mahfuz yang tengok anwar aljuburi liwat ka..maen poen ka baru org PR percaya...kalau 50 saksi sekali pun yg bukan org diatas mampuih depa x percaya.