Jumaat, 1 Mac 2013

TUDIAA!! Lagi Calon Pas Kedah Telah Di Kesan? #TukarKedah



Seorang lagi bakal calon Pas telah dikesan? Benarkah cerita dari Kamera Kupang ni?

Di beritakan oleh beberapa orang ahli PAS, Seorang guru Agama sebuah Sekolah Kebangsaan antara calon pilihan untuk mewakili PAS di DUN Kupang pada PRU13 ini. Beliau yang menjawat Jawatan politik sebagai Setiausaha PAS Kawasan Baling, yang begitu aktif membantu perjalanan politik PAS di kawasan Baling ini, selepas PAS kawasan Baling menggugurkan YB Ustaz Taib Azamuddin sebagai YDP Kawasan digantikan dengan YB Johari Abdullah.


Orang yang di maksudkan ialah Ustaz Hassan Bin Saad. Merupakan orang kuat YB Johari Abdullah. Khabar angin yang bertiup kencang yang menyatakan Ustaz Hassan sebagai Calon di sokong dengan Bukti Video dari berita awani. Namun ada mata yang melihat kelibat Guru Agama sekolah menengah Kebangsaan di Kupang ini menghadiri Pelancaran "manifesto Pakatan Rakyat" di Selangor.

Guru sekolah ini sanggup tinggalkan sesi persekolahan mengambil cuti ke Program Politik pembangkang. Patut la prestasi di sekolah semakin menurun, rupanya sibuk berpolitik. Nak berpolitik boleh, tapi pastikan kerja yang diamanahkan tu siap dulu.

Kalau kita dapat gaji sebagai cikgu, tapi buat kerja sebagai cikgu pun tak ikhlas, duit gaji yang kita terima tu, tak berkat. Silap-silap jadi haram.


McTheory:
Macam mana nak jadi YB kalau tak amanah?

Tiada ulasan: